قائم مقام مجمع ملی جوانان:

ارکان هیات رئیسه مجمع ملی جوانان انتخاب شدند/تبین اهداف یکساله مجمع ملی

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۵:۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۷۹۶۲
سالار رفیع زنجانی گفت: به جهت اهمیت موضوع و آغاز فعالیت رسمی مجمع و حساسیت منتخبین مجمع ملی جهت شروع کار، ارکان مجمع ملی انتخاب شدند.

به گزارش برنا؛ سالار رفیع زنجانی، عضو مجمع ملی جوانان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به تشکیل ارکان هیئت رئیسه مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان گفت: در دومین روز سفر استانی به استان البرز پس از مراسم تودیع و معارفه به جهت اهمیت موضوع و آغاز فعالیت رسمی مجمع و حساسیت منتخبین مجمع ملی جهت شروع کار، ارکان مجمع ملی انتخاب شدند.

او افزود: با برگزاری انتخابات داخلی شورای مرکزی ارکان مجمع ملی انتخاب و معرفی شدند که براساس آن راشد پرستار به عنوان دبیرکل، امید نیاز پور به عنوان رئیس هیئت مدیره، امیر عباس احمدی نایب رئیس اول و مریم بابادی نایب رییس دوم، امیر کرمیان به عنوان دبیر، سارا سادات حسینی سخنگو، علی طاهری خزانه‌دار، سالار رفیعی زنجانی قائم مقام و مرتضی براهویی به عنوان رئیس شورای هماهنگی امور معاونت‌های مجمع ملی انتخاب شدند.

رفیع زنجانی با اشاره به برنامه‌های در دستور کار مجمع تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و توانمندی‌های جوانان در مجمع ملی، حضور فعال در استان‌ها،  احقاق حقوق سمن‌ها، ارج نهادن به فعالیت‌های اجتماعی و روستایی شهری و تعیین چشم انداز یک ساله از اهداف مهم این دوره از مجمع ملی جوانان است.

او خاطرنشان کرد: مجمع ملی تشکل‌های جوانان برای استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف با برنامه ریزی‌هایی که انجام می‌دهد، تصمیم دارد در استان‌ها حاضر و مباحث مختلف مطرح شده را پیگیری و عملیاتی کند.

//انتهای پیام:3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز