مدیرکل هواشناسی استان تهران خبر داد:

پیش بینی بارش برف و کولاک در ارتفاعات تهران

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۲۸۴۱۹
پیش بینی بارش برف و کولاک در ارتفاعات تهران
مدیرکل هواشناسی استان تهران از نفوذ متناوب توده‌های بارشی به استان خبر داد و گفت: بارش برف کولاک و مه غلیظ از امروز بعد از ظهر تا غروب شنبه در ارتفاعات استان تهران پیش بینی می شود.

به گزارش برنا؛ مجتبی جلالی، مدیرکل هواشناسی استان تهران، در خصوص وضعیت جوی استان تهران گفت: با نفوذ متناوب توده‌های بارشی به استان تهران، از بعد از ظهر امروز جمعه تا غروب شنبه، در بعضی از ساعات شرایط برای بارش باران، رگبار و رعدوبرق، نقاط مستعد ریزش تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید و گاهی شدید (ارتفاعات شمالی استان بارش برف) در مناطق مختلف استان تهران فراهم می‌شود.

جلالی با بیان اینکه بخش‌های جنوبی استان، فقط بعد از ظهر تا اوایل امشب، شانس دریافت بارش را خواهند داشت افزود: تمرکز ریزش‌ها عمدتاً در نیمه شمالی استان خواهد بود و هسته اصلی بارش‌ها بر روی شمال و شمال غرب استان واقع می‌شود و شدت بارش در نقاط مستعد احتمالاً موجب آب گرفتگی معابر خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان تهران بیان کرد: بارش برف، کولاک و مه غلیظ، طی امشب تا شنبه، کندی در عبور و مرور جاده‌ای، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید افقی را در ارتفاعات ۱۹۰۰ الی ۲۰۰۰ متر به بالای استان تهران به دنبال دارد.

او عنوان کرد: در کلان شهر تهران بارندگی‌ها را از بعدازظهر امروز تا عصر شنبه، در بعضی از ساعات خواهیم داشت، که بارش‌ها عمدتاً به صورت باران و در نقاط مستعد ریزش تگرگ خواهد بود.

جلالی در ادامه در خصوص هوای تهران، برای جمعه ۱۰ بهمن ماه نیز بیان داشت: آسمان امروز تهران قسمتی ابری و غبار آلود و به تدریج با افزایش ابر و بعد از ظهر و شب بارش باران، با احتمال رگبار و رعدوبرق، نقاط مستعد تگرگ و وزش باد خواهد بود و حداکثر دما ۱۳ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۵ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز