سلطان سرقت تهران دستگیر شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۰:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۸۹۷۹
سلطان سرقت تهران دستگیر شد
معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در گشت زنی های انتظامی پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهم به 500 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه سیدشمس الدین میرزکی گفت: اواخر دی ماه امسال کارآگاهان گشت انتظامی پلیس آگاهی تهران هنگام گشت زنی در محدوده پاسگاه "نعمت آباد" به یک دستگاه خودروی 206 مظنون که پس از استعلام پلاک انتظامی آن مشخص شد، خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

او با اشاره به اینکه کارآگاهان برای دستگیری متهم وارد عمل شده و در یک عملیات تعقیب وگریز وی دستگیر و خودروی مسروقه را توقیف کردند، افزود: در بازرسی از داخل خودرو تعدادی مدارک هویتی از قبیل: کارت ملی، شناسنامه، بیمه نامه، کارت بانکی و یک دستگاه پخش خودرو کشف و متهم به سرقت اموال مکشوفه اعتراف کرد.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: متهم برای تحقیقات تخصصی در اختیار اداره بیستم قرار گرفت و با بررسی پیشینه کیفری وی  مشخص شد، یکی از سارقان حرفه ای بوده و پیشتر 9 مرتبه به جرم سرقت منزل، کیف قاپی، سرقت خودرو، زورگیری و سرقت داخل خودرو روانه زندان شده و از دوران 14 سالگی سرقت را شروع کرده است.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهم در تحقیقات پلیسی اظهار کرد که در تیرماه امسال از زندان آزاد شدم و پس از سرقت خودرو و چندین پلاک در محدوده شرق تهران پرسه زنی می کردم و با شناسایی خودرو و سرقت اموال داخل آن، اموال مسروقه را  در محدوده جنوب تهران به افراد عبوری می فروختم و پول حاصله را صرف تهیه مواد مخدر و هزینه زندگی می کردم.

سرهنگ میرزکی در پایان با اشاره به اینکه متهم به 500 فقره سرقت لوازم داخل خودرو معترف شده است، گفت: تاکنون 80  تن از مال باختگان شناسایی و متهم با صدور قرار قانونی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

نظر شما