انهدام باند زورگیران مسلح

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۲:۰۲:۳۴
کد خبر: ۱۱۲۹۰۲۷
انهدام باند زورگیران مسلح
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند سارقان مسلح زورگیر و دستگیری 12 نفر از عاملان آن در اجرای"طرح ظفر 6 "خبر داد و گفت: 11فقره سرقت مسلحانه و زورگیری در این رابطه کشف شد.

به گزارش برنا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور برخورد با جرایم خشن و دستگیری سارقان مسلح زورگیر و تحت طرح عملیاتی" ظفر6 " با اقتدار و قاطعیت تمام در استان سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد.

 با بیان اینکه این طرح توسط عوامل پلیس آگاهی و همکاری دیگر رده های عملیاتی و انتظامی استان اجرا شد، افزود: در اجرای این طرح، اعضای یک باند بزرگ سرقت مسلحانه و زورگیری شناسایی و عاملان آن تحت رصد اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی و همچنین شهرستان های"سراوان" و "ایرانشهر" با هماهنگی قضائی 12 نفر از عاملان این باند مسلحانه را طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان قبل از هر گونه عکس العملی دستگیر کردند.

سردار طاهری با بیان اینکه در پی انهدام این باند سرقت، 11 فقره سرقت مسلحانه و زورگیری شامل، سرقت خودرو، موتورسیکلت، وجوه نقد و همچنین  8 قبضه سلاح کلاش، 10 تیغه خشاب و تعدادی مهمات جنگی دیگر از اعضای این باند کشف شد، اظهار داشت: 5 دستگاه خودروی مورد استفاده سارقان در سرقت های مسلحانه که یکی از آنها مسروقه و دارای سابقه سرقت بوده نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سارقان مسلح در اختیار پلیس قرار دارند، افزود: در بررسی پرونده این باند مشخص شد، سارقان در اقدامات مجرمانه خود به زور و تهدید به صورت مسلحانه اموال مردم و شهروندان از جمله خودرو، موتورسیکلت، وجوه نقد و تلفن همراه را سرقت و به سرعت متواری می شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای کشف سایر جرایم احتمالی این باند سرقت همچنان ادامه دارد، با تاکید بر خط قرمز بودن جرایم برای پلیس و اینکه نیروی انتظامی قاطعانه با چنین جرایمی و مرتکبان آن برخورد می کند، خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های به عنف و مسلحانه برای افزایش و ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز