همزمان با آغاز دهه فجر انجام شد؛

افزوده شدن ۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی تهران

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۲۹۵۶۷
افزوده شدن ۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل ونقل عمومی تهران
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید هفته آینده و در دهه فجر انقلاب اسلامی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران تزریق می شود.

به گزارش برنا؛ سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری تمام تلاش خود را بر تامین ناوگان اتوبوسرانی از کارخانه های تولید داخلی انجام داده است، گفت: با ورود این وسایل نقلیه جدید بخش دوم قرارداد خرید ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی عملی می شود.

هاشمی به دغدغه مدیریت شهری در ساماندهی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت و توان تولیدات داخلی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران را که هم اکنون حدود ۶۲ درصد آن فرسوده است، نوسازی و بازسازی کنیم.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه هماهنگی لازم برای خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید انجام شده که ورود و بهره برداری از ۲۵۰ دستگاه آن تا پایان سال تکمیل می شود، خاطر نشان کرد: قراردادهای دیگری هم در حال انجام است و همه این اقدامات برای بهبود و ارتقای خدمات رسانی به شهروندان تهرانی است.

بیش از ۶ هزار اتوبوس در تهران فعال است که نیمی از آنها فرسوده است.

نظر شما