درگیری مسلحانه شدید در مهرستان/۴ نفر دستگیر شدند

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۲۲:۰۳:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۰۵۱۸
درگیری مسلحانه شدید در مهرستان/۴ نفر دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 403 کیلو مواد افیونی و دستگیری 4 سوداگر مرگ، در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای قاچاق مواد مخدر در شهرستان ها "ایرانشهر و مهرستان" خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار احمد طاهری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان "ایرانشهر و مهرستان"به سرنخ هایی از انتقال محموله مواد مخدر از محورهای جنوبی استان به حوزه مرکزی شهرستان "ایرانشهر" و مرکز استان دست یافتند.

او افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های "ایرانشهر و مهرستان" پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی با رصد منطقه، قاچاقچیان  مسلح را که با 3 دستگاه پژو 405  و 2 دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی مواد افیونی در یکی از محورهای فرعی در جنوب استان بودند، شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند .

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه با مشاهده مأموران، با عوامل انتظامی درگیر و پس از مواجه شدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس مجبور به رها نمودن خودروها شده و به سمت ارتفاعات متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در نهایت با عکس العمل سریع تکاوران پلیس 4 نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی آنها، یک تن و 403 کیلو و 917 گرم مواد افیونی، شامل یک تن و 116 کیلوگرم تریاک، 59 کیلو و 317گرم هروئین و 228 کیلو و 600 گرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره اینکه قاچاقچیان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند،خاطر نشان کرد: مواد مخدر خط قرمز پلیس استان سیستان و بلوچستان است،سوداگران مرگ مطمئن باشند فعالیت آنان بطور قطع تحت رصد انتظامی می باشد و چنانچه فعالیت و تحرکی در این زمینه انجام دهند منتظر برخورد قاطع و سخت پلیس و تکاوران استان باشند.

نظر شما