مهلت ۳۰ دقیقه‌ای به شهروندان برای جریمه منع تردد شبانه

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۹:۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۳۰۶۳۰
مهلت ۳۰ دقیقه‌ای به شهروندان برای جریمه منع تردد شبانه
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: آغاز منع تردد شبانه همان ساعت ۲۱ است، اما در اجرای طرح با هماهنگی ستاد ملی کرونا مهلت ۳۰ دقیقه‌ای به شهروندان داده می‌شود.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه جلسه بررسی عملکرد طرح شهید سلیمانی در استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: تمام اقدامات ما بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می‌شود. در همین راستا منع تردد شبانه از ساعت ۹ تا ۴ صبح اعمال می‌شود.

او گفت: البته با هماهنگی ستاد ملی کرونا زمان آغاز این طرح چند وقتی است ساعت ۲۱.۳۰ اعمال می‌شود و فرجه‌ای (مهلتی) به شهروندان داده می‌شود، چرا که در آخرین لحظات منتهی به آغاز طرح منع تردد شبانه، ترافیک سنگینی ایجاد می‌شد.

سردار رحیمی افزود: در این شرایط با ۳۰ دقیقه تاخیر این کار انجام می‌شود تا با همکاری شهروندان بتوانیم در راستای اجرای شیوه نامه‌ها عملکرد موفقی داشته باشیم.

او گفت: خوشبختانه نتیجه حاصل شده از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا نیز تاثیرات خوبی در بر داشته است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص ایجاد ترافیک‌های سنگین بعد از اعمال منع تردد شبانه در تهران افزود: هر چه به روز‌های پایانی سال نزدیک می‌شویم با آغاز خرید‌های شب عید شاهد ترافیک بیشتری هستیم.

او ادامه داد: البته ما هم برنامه ریزی ویژه‌ای انجام داده ایم و اعمال قانون همچنان پابرجاست.

 فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، درباره اعمال قانون پلیس درباره رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در سطح شهر گفت: آنچه که در سطح شهر تهران مشاهده می‌شود این است که وضع بهتر شده و شهروندان شیوه نامه‌ها را رعایت می‌کنند. پلیس نیز با تذکر و هشدار پیش می‌رود.

سردار رحیمی ادامه داد: البته برای خودرو‌های با بیش از یک نفر سرنشین اعمال قانون هیچ تغییری نکرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز