دلبری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۵ خبر داد:

اجرای۷۲ ویژه برنامه پاسداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «آینده روشن»

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۰۸۰۳
اجرای۷۲ ویژه برنامه پاسداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «آینده روشن»
سید حسین دلبری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۵ در خصوص برنامه های این منطقه در آستانه فرارسیدن سالروز پیروزی ارزشمند انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن گفت: به منظور پاسداشت پیروزی انقلاب اسلامی ۷۲ برنامه با عنوان"آینده روشن" در سطح محلات منطقه و با همکاری شورایاری ها، سراهای محلات و تشکل‌های مردم نهاد اجرا می‌شود.

به گزارش برنا؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: برنامه های "آینده روشن" در سه محور محتوایی تقویت باورهای عمومی برای امید به آینده انقلاب اسلامی، ترویج و گسترش نمادهای هویت ملی و افزایش آگاهی مردم از تاریخ انقلاب اسلامی عنوان اجرا می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۵ با اشاره به برنامه های ویژه محلات گفت: ۲۹ ایستگاه فرهنگی در محلات منطقه برپا و خیابان‌ها و معابر در طرح کوچه انقلاب فضا سازی و آذین بندی شده است.

او خاطر نشان کرد: اجرای سرودها و نمایش‌های خیابانی از جمله برنامه‌های این معاونت است که برای اجرا در ایام دهه فجر در نظر گرفته شد.

دلبری، تکریم وتقدیر از خانواده شهدا و فرهیختگان، راه اندازی کمپین پرچم، تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی با موضوع دهه فجر را از دیگر برنامه های این معاونت برشمرد و گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه برنامه‌های دهه فجر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز