فرمانده کل ناجا:

تمامی توطئه‌ها در منطقه برای سرنگونی نظام است/ برخورد مقتدرانه با تروریست‌ها و قاچاقچیان در مرزها

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۳۱۲۱۶
تمامی توطئه‌ها در منطقه برای سرنگونی نظام است/ برخورد مقتدرانه با تروریست‌ها و قاچاقچیان در مرزها
مراسم اعطای درجه به دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی امین با حضور سردار حسین اشتری در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد.

به گزارش برنا؛ سردار حسین اشتری، فرمانده کل ناجا در مراسم اعطای درجه به دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم، در حالی که استکبار جهانی اعلام کرده بود، مردم سالگرد انقلاب را نخواهند دید. ترامپ برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش زیادی کرد اما در این عرصه مردم ما با رهبری مقام معظم رهبری از موانع عبور کرد.

او افزود: امروز ما سالگرد انقلاب را گرامی می‌داریم اما ترامپ دیگر نیست. برای ما تفاوتی ندارد چه کسی در راس قدرت در آمریکا باشد اما ترامپ منفور است به این علت که دستش به خون شهید سلیمانی آغشته شده است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب هر روز یک توطئه علیه کشور ایجاد می کردند. توطئه در پاوه، حرکت منافقین، جنگ تحمیلی و حرکت های جدایی طلبانه از جمله آن ها بود. پس از جنگ تحمیلی نیز با فتنه سال های 78، 88، 96 و 98 رو به رو شدیم اما باز هم سربلند ملت ایران از این سختی ها عبور کرد.

سردار اشتری ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر و باثبات تر از گذشته در حال ادامه دادن مسیر خود است و امروز نعمت بزرگ امنیت را دارد در حالی که توطئه های زیادی در منطقه برای ناامنی خاورمیانه صورت گرفته است و هدف همگی نیز از پادرآوردن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار اشتری تصریح کرد: ما با اقتدار با تروریست ها و قاچاقچیان در مرزها با اقتدار برخورد خواهیم کرد. در داخل شهر نیز با هر کسی که بخواهد امنیت مردم را برهم بزند با قدرت با آن برخورد می شود. امنیت مردم خط قرمز ما است.

فرمانده کل ناجا ادامه داد: غالب شهروندانی که به ما مراجعه می کنند دچار ظلم شده اند و ما باید با مهربانی در خدمت آن ها باشیم. رهبری نیز در این راستا از نیروی انتظامی قدردانی کرد که همزمان مقتدر و مهربان است و این به آن معناست که باید این مسیر را ادامه دهیم.

او افزود: پلیس زندگی خود را برای امنیت مردم صرف می کند و خدا نیز قطعا در این مسیر همراه ما خواهد بود. برای خدمت به مردم باید آموزش ها حرفه ای تر شود. باید تحولی در مسائل آموزشی صورت گیرد. آموزش ها حرفه ای است اما باید بهبود یابد. در ادامه باید اصول اخلاقی و بصیرت افزایی نیز برای پرسنل ناجا برگزار شود تا در عرصه معنوی نیز نیروها تقویت شوند. باید در عرصه تقویت پایه های انقلابی و دینی بکوشیم.

سردار اشتری گفت: کار نیروی انتظامی یک عمل در دید است و باید مراقب باشیم. ما در اتاق شیشه ای قرار گرفته ایم و همه عملکرد پلیس را مشاهده می کنند. باید تلاش ما بیشتر و بیشتر شود و آشنا به علوم و فنون روز باشیم. یک پلیس هم در دوره آموزش و هم در دوره خدمت باید از نظر بدنی در بهترین وضعیت باشد و باید ورزش های مختلف به پرسنل آموزش داده شود تا از نظر آمادگی جسمانی در بهترین وضعیت قرار گیریم. هم باید روح را تقویت کرد و هم باید جسم را تقویت کرد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: ما باید سطح علمی دانشگاه را هر روز ارتقا دهیم و در این راستا باید از تمام ظرفیت در داخل پلیس و خارج از پلیس استفاده کنیم. باید به سمتی حرکت کنیم که دانشگاه علوم انتظامی امین به عنوان مرجع در کشور شناخته شود. کارآموزی و اقدامات عملی در حرین اموزش باید تقویت شود تا به بهترین شکل آموزش ها انجام شود.

سردار اشتری گفت: با صدور بیانیه گام دوم انقلاب ما با مدنظر گرفتن فرامین رهبری با قدرت پیش خواهیم رفت. ما خیلی قوی تر از گذشته شده ایم و امید داریم این قدرت را به کمک مردم فهیم و بصیر ارتقا دهیم. پلیس باید ملجا و پناهگاه مردم باشد و باید در این عرصه کوشش کند. پلیس حافظ جان و مال و ناموس مردم و ارزش های انقلاب اسلامی هستیم  باید در تراز انقلاب اسلامی باشیم.چشم امید مردم و مظلومان جهان به رزمندگان جمهوری اسلامی ایران است. امروز نیروهای مسلح باعق اقتدار کشور هستند.

فرمانده کل ناجا بیان کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه پلیس باید خود را برای یک نبرد بی امان آماده کنند. کار ما مستقیم با مردم ارتباط دارد و بسیار عرصه حساسی است.نگاه ما به مسائل و مردم باید عادلانه باشد و اقتدار خود را باید صرف برهم زنندگان امنیت مردم کنیم.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز