رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور:

دورکاری به ویژه برای بانوان ادامه پیدا می‌کند/ ۷۹ درصد کارکنان از نتیجه دورکاری راضی هستند

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۵:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۱۸۲۶
دورکاری به ویژه برای بانوان ادامه پیدا می‌کند/ ۷۹ درصد کارکنان از نتیجه دورکاری راضی هستند
جمشید انصاری گفت: چارچوب دورکاری کارکنان در ۱۰ سال قبل تصویب شد در صورتی که دستگاه‌ها زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند کارکنان به خصوص کارمندان خانم که فرزندان خردسال دارند می‌توانند از شرایط دورکاری استفاده کنند.

به گزارش برنا؛ جمشید انصاری، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: زمانی که وضع شهرها به رنگ زرد، نارنجی یا قرمز می‌رسد تعدادی از کارکنان در دستگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند تا تراکم در محیط اداری و تردد بین شهری و درون شهری را کم کنیم.

او ادامه داد: آن بخش از کارکنان که زیرساخت‌های لازم برای انجام کار خودشان را از منزل دارند طبق قانون به انها اجازه داده می‌شود به جای حضور در محیط اداری، کار را از منزل انجام دهند.

انصاری گفت: به دلیل دورکاری کارکنان در بعضی از دستگاه‌های اجرایی، بخشی از کارها با تاخیر مواجه شده است.

او اضافه کرد: بر اساس پژوهش از فروردین تا آبان ۹۹، در ۸۹ دستگاه اجرایی کشور وضع دورکاری کارکنان را مورد بررسی قرار دادیم و حدود ۱ میلیون و ۱۸۰ هزار کارمند و مدیران دولت در این پژوهش و نظرسنجی شرکت کردند که حدود ۷۵ درصد مدیران و حدود ۷۹ درصد کارکنان از نتیجه دورکاری راضی بودند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور افزود: اجرای دورکاری کارکنان در بعضی از دستگاه‌ها با فراهم بودن زیرساخت‌ها موفق‌تر بوده است البته در بعضی از دستگاه‌ها زیرساخت‌ها کامل نبوده، ولی به نتایج خوبی هم رسیدیم.

او با اشاره به اینکه باید یک شبکه ملی برای دورکاری داشته باشیم گفت: یکی از مسائلی که در انجام دورکاری داریم موضوع امنیت شبکه هاست.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: از ۸۹ دستگاه که در پیمایش سازمان امور استخدامی شرکت کردند ۹ دستگاه هیچ کارمندی را به دورکاری نفرستادند.

انصاری اظهار کرد: چارچوب دورکاری کارکنان در ۱۰ سال قبل تصویب شد در صورتی که دستگاه‌ها زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند کارکنان به خصوص کارمندان خانم که فرزندان خردسال دارند می‌توانند از شرایط دورکاری استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز