رییس مجمع جوانان اردبیل خبر داد:

ساده‌ شدن فرایند حمایت‌ها از کسب و کارهای نوپا

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۷:۵۹
کد خبر: ۱۱۳۱۹۹۹
بهنام خیراندیش از پیگیری مشکلات و مطالبات جوانان استان از وزارت ارتباطات در جلسه ای با حضور وزیر ارتباطات و جمعی از روسای مجامع جوانان استانها خبر داد.

به گزارش برنا؛ بهنام خیراندیش، رییس مجمع جوانان استان گفت: دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به منظور پیگیری برخی مطالبات و خواسته های جوانان استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.

او افزود: تسریع در تکمیل پروژه های وزارت در روستاهای بالای ۲۰ خانوار، ارتقا تکنولوژی تعدادی از سایتهای تلفن همراه که اینترنت ندارند و در حوزه آموزش های مجازی دارای اهمیت می‌باشند، همچنین حمایت مالی و اعطای تسهیلات از سوی وزارت ارتباطات برای رونق و توسعه کسب و کار های نوپای استان به عنوان مطالبه اصلی جوانان استان مطرح شد. 

خیراندیش تصریح کرد: همچنین خواستار ساده‌تر شدن فرایند پیچیده حمایتها و تسهیلات وزارت ارتباطات به کسب و کارهای نوپا شدیم.

رئیس مجمع جوانان استان اردبیل اضافه کرد: رفع مشکل اینترنت در مناطق مغان بویژه روستاهای واقع در منطقه قشلاق دشت (خروسلو ،ملانقی و سایر روستاهای فاقد شبکه اینترنت آن منطقه ) ، ۱۷ روستای فاقد زیرساخت شبکه اینترنت واقع در شهرستان نیر و منطقه پیله زیر و سروآباد عنبران نمین برای توسعه عدالت آموزشی و دسترسی همگانی به اینترنت از جمله موارد مطروحه به عنوان مطالبات اصلی از وزارت ارتباطات بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز