توقیف یک شناور در خلیج فارس

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۳۱۵۴
توقیف یک شناور در خلیج فارس
جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور تجاری در سواحل خوزستان و کشف 5 میلیارد ریال کالای خانگی قاچاق خبر داد.

 

به گزارش برنا؛ سرهنگ یداله شرفی گفت: دریابانان  پایگاه دریابانی ماهشهر، در راستای مبارزه با قاچاق کالا  و ارز  و حمایت از تولید داخلی ، روز گذشته حین کنترل شناور های عبوری درآب های شمالی خلیج همیشه فارس  به یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بنادر خوزستان در حرکت بوده مظنون شده و آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان افزود: در بازرسی دقیق ماموران از شناور  توقیف شده ، 25دستگاه لباسشویی 7 کیلویی، 40 دستگاه کولر گازی دو تیکه 12 هزار و 30 کارتن  انواع ظروف آشپزخانه بدون مدارک قانونی که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بودند، کشف شد.

او در ادامه با اشاره به دستگیری یک نفر متهم تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

سرهنگ شرفی در پایان خاطرنشان کرد:  مجموعه مرزبانی خوزستان با ایجاد تعامل سازنده با نهادهای امنیتی و انتظامی ، ادارات و ارگان های دولتی و مرزنشینان تمام تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق،  ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب غرب کشور و به کار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز