با حضور محمد مهدی تندگویان؛

افتتاح یک سالن ورزشی، دو چمن مصنوعی و چهار پروژه عمرانی جزیره قشم

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۵:۰۹
کد خبر: ۱۱۳۳۳۹۸
افتتاح یک سالن ورزشی، دو چمن مصنوعی و چهار پروژه عمرانی جزیره قشم
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در روز دوم سفر به استان هرمزگان یک سالن ورزشی، دو زمین چمن مصنوعی و چهار پروژه عمرانی جزیره قشم را افتتاح کرد.

به گزارش برنا؛ محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان که به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر به همراه امیرحسین آل اسحاق به استان هرمزگان سفر کرده است، در روز دوم این سفر با همراهی فرماندار قشن و مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان چندین پروژه ورزشی و عمرانی این جزیره را افتتاح کرد.

او در اولین برنامه سالن ورزشی چند منظوره روستای خالدین را افتتاح کرد و سپس با حضور در روستای ملکی زمین چمن مصنوعی این روستا را که از محل اعتبارات استانی در سال ۹۸ با متراژ ۹۲۴ متر مربع آغاز شده بود را افتتاح کرد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای دوستکو جزیره قشم دیگر برنامه معاون امور جوانان در این سفر بود.

ساخت این پروژه با متراژ ۱۳۰۰ مترمربع مساحت کل و ۹۲۴ مترمربع چمن مصنوعی از محل اعتبارات استانی و مشارکت دهیاری در سال ۹۸ آغاز شد و امروز ۱۹ بهمن ماه به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

او همچنین با همراهی فرماندار قشم، چهار پروژه عمرانی (پروژه برق رسانی اسکله گردشگری روستای دوربنی)، (پروژه روشنایی بلوار صیادان روستای صلخ)، (پروژه روستای هفت رنگو ) و (پروژه برق رسانی اسکله گردشگری روستای دهخدا ) را افتتاح کرد. او همچنین از پروژه نیمه کاره سالن چند منظوره (سام و زال) جزیره قشم بازدید کرد. ساخت این پروژه از سال ۸۶ آغاز شده و سال هاست که نیمه کاره رها شده است. در این بازدید محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان مشکلات تکمیل این پروژه را به اطلاع تندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان رساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز