معاون صنایع دستی سازمان سازمان میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری مطرح کرد:

تلاش همه جانبه برای ارتقای بازار کار هنرمندان در سطح ملی و بین المللی

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۰۷:۴۶:۱۷
کد خبر: ۱۱۳۴۷۹۰
تلاش همه جانبه برای ارتقای بازار کار هنرمندان در سطح ملی و بین المللی
پویا محمودیان گفت: اقدامات برای ملی و جهان شدن صنایع دستی در دستور کار قرار دارد و برای اینکه این شهرها جهانی شود تمامی مسئولان استانی باید در کنار هم باشند.

به گزارش برنا؛ در کشور شاهد ثبت میراث غیرملموس در استان‌های مختلف هستیم. هدف از این اقدامات توسعه شهر، استان و شناساندن آن به جهان به‌ عنوان شناسنامه سرزمین است. از سوی دیگر این اقدام می‌تواند در توسعه اقتصادی روستاها و شهرهای کشور تاثیرگذار باشد.

پویا محمودیان، معاون صنایع دستی سازمان سازمان میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری درباره اقدامات ثبت صنایع دستی در سطح ملی و بین‌الملل به خبرنگار برنا گفت: اقدامات برای ملی و جهان شدن صنایع دستی در دستور کار قرار دارد.

او افزود: برای اینکه این شهرها جهانی شود تمامی مسئولان استانی همچون استاندار، فرماندار، شهردار، رییس شورای شهر و تمامی افراد به عنوان مقامات شهری، هنرمندان، اصناف، هنرمندان و ... در کنار یکدیگر قرار گرفته و همین قضیه باعث شده تا نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، بازارچه‌ها، نمایشگاه‌ها، موزه‌ها و ... ابزاری برای دیده‌ شدن صنایع دستی و کمک به فروش هنرمندان در دستور کار قرار بگیرد.

محمودیان تصریح کرد: برای اینکه یک شهر یا روستا ملی یا جهانی شود یعنی  در راستای برندسازی، دیده شدن، تمایز و تفاوت حرکت کند. تمامی زیبایی ملی و جهانی شدن این است که افراد پای کار هستند، چون ملی شدن یک هنر در منطقه را به عنوان یک غرور ملی  و میهنی از آن خود می‌دانند، باید در حفظ، صیانت و نگهداری از آن پویا باشیم.

//انتهای پیام:2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز