معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ :

موتورسواران از تغییر مسیر ناگهانی در طول مراسم راهپیمایی خودداری کنند

۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ۰۷:۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۳۵۱۱۰
موتورسواران از تغییر مسیر ناگهانی  در طول مراسم راهپیمایی خودداری کنند
سرهنگ علی همه خانی از موتور سواران خواست تا از تغییر مسیر ناگهانی در طول مراسم راهپیمایی خودداری کنند.

به گزارش برنا؛  سرهنگ علی همه خانی؛معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  و راهپیمایی متفاوت امسال نسبت به سنوات گذشته گفت: با توجه به برگزاری خودرویی  و موتوری مراسم امسال  و تردد خودروها و موتورسیکلت سواران در مسیرهای 12 گانه اعلامی لازم است موتورسیکلت سواران محترم ، نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بیش از پیش  اهتمام ورزند.

او افزود : از موتورسیکلت سواران می خواهیم که تنها در مسیرهای اعلامی 6 گانه که اطلاع رسانی شده است تنها حرکت نموده و از ورود به مسیرهای تردد خودروها و تداخل ترافیک با مسیر آنها جدا خودداری نمایند .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : همچنین موتورسواران محترم از تغیر مسیر ناگهانی در طول مسیر جشن خودداری نمایند چرا که تغیر مسیرناگهانی می تواند باعث بروز حادثه و ایجاد خطر برای دیگر شرکت کنندگان در این مراسم گردد . 

سرهنگ همه خانی بیان کرد: موتورسواران همچنین به طور ویژه تمام حواس خود را به جلو معطوف داشته و ضمن اینکه از کلاه کاسکت استفاده می نمایند حتما به توصیه های پلیس راهور مستقر در تقاطع ها و معابر گوش فرا دهند . 

او افزود : موتورسواران گرامی حتما حواس خود را به  ترک نشین خود نیز معطوف دارند  تا از هرگونه حادثه و اتفاق ناگوار جلوگیری کنند .

IMG-20210210-WA0028

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز