با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور انجام شد؛

افتتاح بیمارستان تخصصی زنان و زایمان اسفراین

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۰:۵۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۵۵۵۶
افتتاح بیمارستان تخصصی زنان و زایمان اسفراین
۲ پروژه بیمارستان تخصصی زنان و زایمان حضرت زینب (س) اسفراین و مرکز تخصصی بیماری‌های خاص بجنورد به صورت ارتباط تصویری توسط رئیس جمهوربه بهره برداری رسید.

به گزارش برنا؛ دو پروژه بیمارستان تخصصی زنان و زایمان حضرت زینب (س) اسفراین و مرکز تخصصی بیماری‌های خاص بجنورد همزمان با ۶ طرح بهداشتی و درمانی دیگر در کشور با حضور رئیس جمهور به صورت ارتباط تصویری به بهره برداری رسید.

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی با اشاره به مشخصات افتتاح بیمارستان تخصصی زنان و زایمان اسفراین و مرکز تخصصی بیماران خاص بجنوردفنی مرکز تخصصی بیماری‌های خاص بجنورد گفت: این مرکز در مساحت ۴ هزار و ۴۴۶ متر مربع و با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان احداث شده است.

هوائی بخش‌های مختلف مرکز تخصصی بیماری‌های خاص بجنورد را شامل: دیالیز، آزمایشگاه و رادیولوژی، شیمی درمانی، کلنیک‌های تخصصی، فیزیوتراپی، تالاسمی و داروخانه ذکر کرد.

هوائی با اشاره به مشخصات فنی بیمارستان زنان و زایمان اسفراین نیز گفت: این پروژه در زمینی به مساحت سه هزار و ۸۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان اجرا شده است.

او گفت: این بیمارستان ۶۸ تختخوابی، برای ۹۲ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

غلامرضا هوائی  افزود: بیمارستان تخصصی زنان و زایمان در شهرستان اسفراین دارای اتاق عمل سزارین، بخش زنان، مراقبت‌های ویژه نوزادان، اتاق عمل جراحی زنان و بخش نوزادان می باشد.

نظر شما