آزمون استخدامی وزارت بهداشت آغاز شد+ جزئیات

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۱:۲۶
کد خبر: ۱۱۳۵۸۷۱
آزمون استخدامی وزارت بهداشت آغاز شد+ جزئیات
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرآیند برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت ساعت ۸:۳۰ صبح امروز جمعه ۲۴ بهمن آغاز شد.

به گزارش برنا؛ فاطمه زرین آمیزی، سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌های علوم پزشکی با رقابت ۲۱۹ هزار و ۹۰۸ داوطلب صبح امروز جمعه ۲۴ بهمن ماه ۹۹ آغاز شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز جمعه آغاز و در‌های ورودی حوزه‌های اصلی امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته شدند.

او افزود: آزمون در تمامی مراکز استان‌ها و برخی از شهرستان‌های کشور برگزار خواهد شد و داوطلبان باید با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت شرکت در آزمون خود و براساس آدرس مندرج در کارت، نسبت به شناسایی حوزه‌های امتحانی خود اقدام کنند.

آزمون استخدامی علوم پزشکی نمره منفی دارد

زرین آمیزی گفت: در تست‌های چهارگزینه‌ای برای هر پاسخ صحیح سه نمره مثبت و به منظور خنثی کردن پاسخ‌های حدسی و یا تصادفی برای هر پاسخ غلط یک نمره منفی منظور خواهد شد. به سوال‌های بدون جواب نمره منفی و یا مثبت تعلق نمی‌گیرد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخ ها، غلط محسوب خواهد شد و به آن سوال یک نمره منفی تعلق خواهد گرفت. دفترچه سوالات همه داوطلبان شخصی سازی شده است.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: آزمون داوطلبان کرونایی در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

یادآوری‌های مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه) است.

۳- در ورودی ِحوزه‌های امتحانی رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

۵- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

۶- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

۷- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را انجام دهند.

۸- حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور می‌باشند، بنابراین اکیدا توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۹- متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آن‌ها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۹۹/۱۱/۳۰ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه نمایند. بدیهی است درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

۱۰- متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز