رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

برگزاری جلسه با خودروسازان برای ارتقای امنیت خودروها/این حق ملت ایران نیست

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۵:۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۵۹۳۷
برگزاری جلسه با خودروسازان برای ارتقای امنیت خودروها/این حق ملت ایران نیست
سردار حسین رحیمی در واکنش به باز شدن درب برخی خودروهای داخلی با قیچی از خودروسازان خواست تا در امنیت خودروها بازنگری کنند.

به گزارش برنا؛ در روزهای اخیر فیلمی منتشر شد که در آن یکی از سارقین با استفاده از قیچی درب یکی از خودروهای داخلی را باز کرده و اقدام به سرقت آن می کند. این تصاویر که با واکنش های بسیاری همراه شد بار دیگر امنیت و ایمنی پایین خودورهای داخلی به خصوص در قسمت قفل را نشان داد. تصاویری که بعید به نظر می رسد تغییری در کیفیت این خودروها ایجاد کند زیرا بارها تصاویری منتشر شد که نشان می داد سارقین در کم تر از 10 ثانیه خودروهای داخلی را به سرقت می برند اما خودروسازان نسبت به آن نیز بی تفاوت بودند.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: ما از خودروسازان داخلی و تلاشی که در این عرصه انجام می دهند تشکر می کنیم. من با مدیران تولیدکنندگان خودرو در داخل کشور جلساتی برگزار کردم و از آن ها خواستم که به سمت ارتقای کیفیت خودروها حرکت کنند.

او افزود: حق ملت ایران نیست که سوار بر خودروهای با ایمنی و امنیت پایین شوند. این خودروها ابتدایی ترین اصول ایمنی را ندارند و با یک حرکت کوچک در چند ثانیه باز می شوند. این عدم وجود ایمنی در خودروهای داخلی است که سبب شده تا سارقین آن ها را به راحتی سرقت کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: وظیفه ما این نیست که یک خودرو را صرفا تولید کنیم و به نکات ایمنی آن توجه نکنیم. امروز شرکت های متوسط و کوچک خودروسازی حتی در منطقه خودمان نیز هدف خود را ارتقای کیفیت و امنیت خودرو قرار داده اند و ضرورت دارد تا خودروسازان داخلی نیز به این سمت حرکت کنند.

سردار رحیمی در پایان گفت: امید است با توجه به جلساتی که با خودروسازان داشته ایم به ارتقای ایمنی و امنیت خودرو توجه بیشتری کنند.

این صحبت های رئیس پلیس تهران بزرگ به دنبال آن رقم خورد که یک سارق در روزهای اخیر توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ دستگیر شد که در چند ثانیه اقدام به سرقت خودرو می کرد و توسط گروهان ضربت پلیس پیشگیری تهران بزرگ در حین سرقت دستگیر شد.

//انتهای پیام:۵

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز