وزیر ورزش و جوانان در جمع مسئولین استانی ، هیات های ورزشی و سمن های گلستان :

مدیران آینده ایران اسلامی در سازمان‌های مردم نهاد تربیت می شوند/ مسیر توسعه ملت ایران ادامه دارد

۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۳۶۰۶۴
مدیران آینده ایران اسلامی در سازمان‌های مردم نهاد تربیت می شوند/ مسیر توسعه ملت ایران ادامه دارد
مسعود سلطانی فر گفت : یقین بدانید که مدیران اصلی و اجرایی کشور در سطوح مختلف از بین کسانی هستند که امروز عضو سازمان های مردم نهاد ما هستند .

به گزارش برنا؛ مسعود سلطانی فر در جمع مسئولین استانی ، هیات های ورزشی و سمن های گلستان گفت : امروز یکی از مهمترین نهادهای مردمی که تقویت کننده پایه های امنیت نظام است ، سازمان های مردم نهاد هستند که تعدادشان در کل کشور در مجموعه مرتبط با وزارتخانه ها ٢٥ هزار است و در وزارت ورزش و جوانان در حالی که در سال ٩٢ تعدادشان زیر یکصد سمن بود امروز با افتخار تعداد ان به ٣ هزار و ٣٠٠ سمن رسیده و حدود ٤٠ برابر شده است .

او افزود : رویکردی که در دو سال گذشته پیش گرفتیم رشد کیفی متناسب با رشد کمی سازمان های مردم نهاد است تا بتوانیم آنها را توانمند کنیم و در حرکت توسعه کشور ، حضور آنها را از طریق گسترش مشارکت و تعامل بین دستگاه های اجرایی افزایش دهیم.

سلطانی فر ادامه داد : سمن ها پلی بین مردم و حاکمیت هستند که انتقادات و پیشنهادات مردم را مطرح می کنند و وظیفه دارند این نقش را به خوبی ایفا کنند و در فرایند این سازمان ها، به مرور تربیت شده و آگاهی پیدا مَی کنند و از داخل سمن ها مدیران اجرایی کشور تربیت خواهند شد .

وزیر ورزش و جوانان گفت : یقین بدانید که مدیران اصلی و اجرایی کشور در سطوح مختلف از بین کسانی هستند که امروز عضو سازمان های مردم نهاد ما هستند .

سلطانی فر افزود : در حقیقت در سازمان های مردم نهاد ، جوانانی داریم که به عنوان مدیران اجرایی آینده کشور تربیت مَی شوند ، جوانان علاقمند، دلسوز که به نظام و حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشور تعهد دارند تا اکنون کارنامه بسیار درخشانی از خود ارائه دادند .

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش استاندار گلستان را مدیری دلسوز ، با تجربه و با درایت نام برد و اظهار کرد : پیشنهادات استاندار گلستان با توجه به سابقه اجرایی خوب جملگی اجرایی و قابل تحقق هستند و با توجه به حضور ایشان همچنین نمایندگان دلسوز پیشرفت های خوبی هم نصیب این استان خواهد شد و سرعت توسعه استان افزایش خواهد داشت .

سلطانی فر ظرفیت و توانمندی صنایع مختلف استان گلستان را هم خوب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که صنایع در قالب ایفای نقش اجتماعی خود به توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی کمک کنند .

وزیر ورزش و جوانان گفت : ورزش ارزانترین ابزار برای پرکردن اوقات فراغت جوانان است بطوریکه ٤٠ تا ٥٠ میلیون ایرانی امروز اوقاتشان را با ورزش یا پیگیری رویدادهای ورزشی رشته های مختلف سپری مَی کنند و این در حالی است که اعتبارات ٥٠ فدراسیون ورزشی در سال جاری ١٨٠ میلیارد تومان بوده و با پیروزی یک تیم فوتبال ، یک کشتی گیر ، وزنه بردار و. موفقیت های متعددی که ورزشکاران به ارمغان مَی آورند ٥٠ میلیون ایرانی خوشحال مَی شوند.

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش گفت : جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه آمریکا هم باعث محدودیت منابع شد اما با اینحال ملت سرافراز ایران، قهرمانانه ، مقاومت و ایسنادگی کرد و با وجود تنگناها و مشکلات معیشتی گلیم خودشان را از اب بیرون کشیدند و آنچه مسلم است در تاریخ یک صد سال قبل چنین رییس جمهوری مانند ترامپ و ایجاد شرایط ناجوانمردانه برای ایران بی سابقه بوده تا جاییکه آه مردم ما هم او را گرفت و در نهایت برنده ملت ایران بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز