آتش سوزی در دوغارون مهار شد/ ۵۰۰ نفر دچار سانحه شدند

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۲۲:۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۳۶۷۶۲
آتش سوزی در دوغارون مهار شد/ ۵۰۰ نفر دچار سانحه شدند
هلال احمر ایران از اعزام ۴۵ نیروی امدادی از خراسان رضوی به گمرک افغانستان خبر داد.

به گزارش برنا؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در پی آتش سوزی گمرک اسلام قلعه افغانستان در ۲ کیلومتری گمرک دوغارون در ساعت ۱۲ امروز شنبه ۲۵ بهمن، ۵۰۰ نفر دچار سانحه شدند و تا ساعت ۲۱:۲۲ امشب ۸ نفر به مرکز درمانی هرات افغانستان منتقل شدند و ۳ مرد به دلیل سوختگی شدید به بیمارستان ایران مراجعه کردند.

او افزود: برای پوشش امدادی این عملیات ۴۵ امدادگر در قالب ۷ تیم با ۸ خودروی امدادی، اتوبوس و سواری به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول در هلال احمر خاطرنشان کرد: پس از تشکیل جلسه ستاد فرماندهی عملیات، هماهنگی های لازم با هنگ های مرزی برای تخلیه اضطراری ۲ هزار خودرو و ورود به دوغارون انجام شد. ۲۴ خودروی آتش نشان به خاک افغانستان برای انجام عملیات اطفای حریق وارد شدند. بیمارستان های تایباد، فریمان، تربت جام، خواف و مشهد برای پذیرش مجروحان احتمالی آماده باش شدند.

همچنین سخنگوی استاندار هرات افغانستان گفت: آتش سوزی گسترده در اسلام قلعه و مرز دوغارون نزدیکی مرز ایران و افغانستان با رسیدن خودروهای آتش نشانی از ایران مهار شده اما خسارات بزرگی بر جای گذاشته است. حدود 500 تانکر نفت و گاز در این حادثه در آتش سوخته است اما به گفته وی میزان دقیق آن روشن نیست و نمی خواهد، پیش از تحقیقات و بدست آوردن آمار درست اظهار نظر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز