تمدید فراخوان پذیرش آثار برای کتاب خاطرات و تجارب خبرنگاران از بحران کرونا

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۵۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۳۷۰۸۱
تمدید فراخوان پذیرش آثار برای کتاب خاطرات و تجارب خبرنگاران از بحران کرونا
نزدیک به یک سال از شیوع بیماری کرونا در جهان و کشور ما می‌گذرد و در این مدت، کووید۱۹ به عنوان یک بیماری ناشناخته و پیچیده نه تنها باعث ایجاد گسست و شکاف بین مردم و آحاد جامعه نشد بلکه مردم ایران عزیز در کنار یکدیگر تلاش کردند تا همدلی و وفاق خود را در بحران‌ها به نمایش بگذارند، در این ایام گزارش‌ها و مطالب خبری زیادی در راستای جلب اعتماد عمومی در رسانه‌های مختلف منتشر شد که نتیجه این موضوع افزایش آگاهی مردم و بالا رفتن سطح سواد سلامت و هوشیاری مردم برای مقابله با بیماری کرونا بود، که این موضوع نشان دهنده نقش خبرنگاران در مدیریت این بحران است.

به گزارش برنا؛ با توجه به مطالبه‌ جدی مقام معظم رهبری که فرمودند «امیدوارند هنرمندان بتوانند همچون شهید آوینی با گفتار و نوشتار و کارهای هنری و نمایشی، جزئیات این جهاد عظیم مردمی را به شیرینی روایت و آن را در تاریخ ماندگار کنند»، تصمیم بر آن شد که با ارسال فراخوانی گسترده کتابی با عنوان «خاطرات و تجارب خبرنگاران از بحران کرونا» نگارش شود.

نظر به استقبال خوب خبرنگاران حوزه سلامت در بخش اول این فراخوان، تصمیم بر آن شد تا با تمدید این طرح از همه خبرنگاران حوزه های مختلف دعوت بعمل آید تا آثار خود را ارسال کنند.

ارسال روایت‌ها باید از سوی خبرنگاران و عکاسان خبری باشد، هر خبرنگار می‌تواند یک روایت از تجربه شخصی یا اجتماعی خود یا اطرافش در مورد کرونا را ارسال کند، همچنین روایت‌ها باید در قالب فایل ورد  و حداکثر تا تاریخ 25 اسفند به آدرس revayat_corona@ در تلگرام و یا ایمیل pr@behdasht.gov.ir ارسال شود.

هر روایت مجاز به حداقل 2 هزار کلمه بر اساس شمارش‌گر ورد است و در نهایت 3 اثر از مجموعه آثار رسیده با گذارندن مراحل داوری انتخاب و در قالب کتاب منتشر و با توجه به شرایط موجود در مراسمی با حضور وزیر بهداشت رونمایی خواهد شد.

گفتنی است به 3 نفر از منتخبان این جشنواره 3 سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد همچنین به قید قرعه به 10 نفر از همه شرکت کنندگان در این جشنواره جوایز نفیسی اهدا می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز