دستاوردهای شرکت تابعه سازمان بیمه سلامت در ۶ ماهه اول سال ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۸:۵۲:۲۷
کد خبر: ۱۱۳۷۱۹۸
دستاوردهای شرکت تابعه سازمان بیمه سلامت در ۶ ماهه اول سال ۹۹
معاون دفتر امور مجامع، شرکت‌ها و حسابرسی داخلی سازمان بیمه سلامت ایران دستاوردهای شرکت تابعه سازمان بیمه سلامت در 6 ماهه اول سال 99 را تشریح کرد.

به گزارش برنا؛ محمد تقی باباجانی، معاون دفتر امور مجامع، شرکت‌ها و حسابرسی داخلی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: شرکت فارماشیمی همواره با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص در راستای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان از جمله ارتقاء فروش داخلی و خارجی و افزایش سهم بازار، درصدد کنترل فروش مویرگی محصولات این شرکت بوده است تا جایگاهی متناسب با شان شرکت فارماشیمی با بیش از نیم قرن تجربه مفید، احراز شود. در این راستا به کمک شرکت‌های پخش سراسری معتبر اقدام به کنترل موجودی و فروش محصول در کلیه شعب و مراکز شرکت‌های پخش می کند تا تامین به هنگام و به اندازه محصولات به بهترین نحو صورت گیرد.

او ادامه داد: در زمینه فروش ریالی نیز این شرکت در 6 ماهه نخست سال 99، شاهد رشد 24 درصدی نسبت به دوره مشابه سال 98 و رشد 794 درصدی نسبت به دوره مشابه سال 97 داشته است.

معاون دفتر امور مجامع، شرکت‌ها و حسابرسی داخلی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: شرکت فارماشیمی در سالی که سال جهش تولید نامگذاری شده توانسته است در این مدت بیش از 80 میلیارد ریال ارزش افزوده ایجاد کند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است. عرضه 9 محصول جدید به بازار، 12 محصول در مرحله تحقیق و توسعه، استقرار سیستم جامع نرم‌افزار بهای تمام شده و همچنین تمدید گواهی نامه‌های معتبر از جمله GMP از دیگر دستاوردهای این شرکت است.

او به شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت که به منظور کسب سود و حفظ ارزش وجوه و ذخایر جهت همراهی سازمان در اجرای ماموریت‌های سازمانی تشکیل شده است در سه حوزه کسب و کار بازرگانی، بازار سرمایه و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند که توانسته در 6 ماهه اول سال 99 به دلیل رونق در کسب و کار بازار سرمایه ارزش افزوده‌‌ای معادل 5 هزار میلیارد ریال ایجاد کند.

معاون دفتر امور مجامع، شرکت‌ها و حسابرسی داخلی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: همچنین این شرکت توانسته در حوزه فناروی اطلاعات سازمان را در خصوص استقرار سیستم استحقاق سنجی یاری کند که در این خصوص تعداد مراکز متصل به این سیستم از 15 هزار مرکز در سال 98 به 92 هزار مرکز در سال 99 افزایش دهد.

او بیان کرد: شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان پروژه‌هایی نیز در خصوص رسیدگی برخط اسناد سرپایی از نظر نسخه‌پیچی و نسخه نویسی الکترونیک، ارائه وب سرویس به شرکت‌های نرم‌افزاری و رسیدگی الکترونیکی به اسناد بیمارستانی با سازمان داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز