رسولی در صحن علنی مطرح کرد:

لزوم تعیین تکلیف دو معاونت بلاتکلیف/ به تخلف شهرداری پایان دهیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۴:۰۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۳۸۳۶۶
لزوم تعیین تکلیف دو معاونت بلاتکلیف/ به تخلف شهرداری پایان دهیم
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر تهران بر لزوم تعیین تکلیف دو معاونت بلاتکلیف و اساسنامه سازمان‌های شهرداری پیش از بررسی لایحه بودجه 1400 تأکید کرد و پیشنهاد داد بررسی طرح‌ها و لوایح مقدم بر این دو لایحه به تعویق بیافتد.

به گزارش برنا؛ سید حسن رسولی، نائب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و سومین جلسه علنی این شورا پیشنهادی را مبنی بر مسکوت گذاشتن طرح‌ها و لوایح مقدم بر لایحه ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی و همچنین لایحه اساسنامه‌های نوزده سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین‌نامه‌های مالی و معاملات آن‌ها را با توجه به اهمیت رسیدگی به آن‌ها تا پیش از بررسی لایحه بودجه مطرح کرد.

رسولی درباره پیشنهاد خود افزود: آقای شهردار دو لایحه به شورای شهر ارسال کرده‌اند. یکی از این دو، لایحه ادغام دو معاونت است که پس تذکر منتهی به سؤال بنده و همکارانم به شورا ارسال‌شده است. لایحه دوم در عمل به تکلیف شهرداری تهران در ارائه اساسنامه سازمان‌های شهرداری تهران است. ما پیشنهادکنندگان از هیئت‌رئیسه و اعضای شورای شهر استدعا داریم با توجه به محدودیت‌های قانونی موجود و این‌که بررسی این دو لایحه باید تا قبل از لایحه بودجه انجام شود، به این پیشنهاد رأی مثبت دهند تا با این اتفاق به تداوم تخلفات شهرداری در حوزه این دو معاونت که بلاتکلیف هستند، پایان دهیم. بر همین اساس پیشنهاد می‌شود دستورات ماقبل این دو دستور به تعویق بیافتند تا این دو دستور تا قبل از لایحه بودجه موردبررسی قرار گیرند تا بتوانیم بودجه را دقیق‌تر بررسی کنیم.

این پیشنهاد به رأی گذاشته شد و با 14 رأی موافق به تصویب رسید.

نظر شما