اپل واچ سری ۵ و SE که مشکل شارژ دارند رایگان تعمیر می‌شوند

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۰:۴۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۳۸۴۶۰
اپل واچ سری ۵ و SE که مشکل شارژ دارند رایگان تعمیر می‌شوند
مدتی است برخی کاربران اپل واچ هنگامی که دستگاه خود را در حالت Power Reserve یا صرفه‌جویی مصرف باتری قرار می‌دهند، با مشکل شارژر روبرو می‌شوند و ساعت هوشمند آن‌ها شارژ نمی‌شود. اپل در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که ساعت‌های هوشمند واجد شرایط را به صورت رایگان تعمیر می‌کند.

به گزارش برنا؛ اپل با انتشار پستی در صفحه پشتیبانی خود اعلام کرده که کاربران اپل واچ سری ۵ و اپل واچ SE با سیستم عامل watchOS 7.2 و 7.3 که با مشکل شارژ شدن روبرو هستند، می‌توانند از خدمات تعمیر رایگان بهره ببرند.

کاربرانی که یکی از مدل‌های اپل واچ سری ۵ یا اپل واچ SE را دارند، ابتدا لازم است سیستم عامل ساعت هوشمند خود را به watchOS 7.3.1 به‌روزرسانی کنند. به نظر می‌رسد با انجام این کار، مشکل برطرف خواهد شد، اما در صورتی که مشکل همچنان پابرجا بود، نشان می‌دهد وضعیت اپل واچ باید بررسی شود.

اپل در اطلاع رسانی اخیرش، به کاربرانی که با چنین مشکلی روبرو هستند اعلام کرده که تعمیر ساعت هوشمند را به صورت رایگان انجام می‌دهد. البته این شرکت خاطر نشان کرده که ابتدا وضعیت اپل واچ بررسی می‌شود و در صورت واجد شرایط بودن تعمیر به صورت رایگان انجام خواهد شد.

اگر کاربران اپل واچ را به شارژر متصل کرده و پس از گذشت ۳۰ دقیقه ساعت هوشمند شارژ نشد، یعنی نیاز به رسیدگی و تعمیر دارد.

برای اطلاع از نسخه سیستم عامل اپل واچ، به اپلیکیشن «Watch» روی گوشی آیفون مراجعه کرده و به قسمت General و سپس به بخش About وارد شوید. در این قسمت نسخه سیستم عامل ساعت هوشمند اپل به چشم می‌خورد.

اپل واچ سری ۵ شهریورماه سال گذشته معرفی و به بازار عرضه شد. با رونمایی از اپل واچ سری ۶، تولید این نسخه متوقف شد. اپل واچ SE نیز با قیمت اقتصادی که دارد، توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز