کشف چندین اسلحه گرم در خوابگاه دانشجویی دخترانه در تهران

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۲۱:۲۲:۴۹
کد خبر: ۱۱۳۸۵۴۱
کشف چندین اسلحه گرم در خوابگاه دانشجویی دخترانه در تهران
به دنبال دریافت خبری مبنی بر این که دختر جوانی در یکی از خوابگاه های دانشجویی سلاح و مهمات غیرمجاز حمل و نگهداری می کند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران اداره عملیات پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی محمدی در تشریح این خبر گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر این که دختر جوانی در یکی از خوابگاه های دانشجویی سلاح و مهمات غیرمجاز حمل و نگهداری می کند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران اداره عملیات پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

او افزود:پس از انجام بررسی های اولیه مشخص شد سلاح های مورد نظر متعلق به فردی دیگری که ظاهرا به تازگی با این دختر جوان آشنا شده و خود را  مامور معرفی کرده است می باشد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد  این مأمور قلابی با مراجعه به برخی افراد از آنان مبالغی را به بهانه ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرایی اخاذی کرده است، ابراز داشت:پس از بررسی های تکمیلی نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ محمدی، با اشاره به اینکه دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی اخذ شد، تصریح کرد:روز گذشته مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت به مخفیگاه متهم  در حوالی بلوار سیموم بولیوار اعزام و ضمن دستگیری متهم موفق شدند تعداد 3قبضه سلح جنگی و مقادیری تجهیزات نظامی غیر مجاز و کارت های جعلی و قلابی از محل اختفای این فرد جاعل کشف کنند.

او خاطرنشان کرد: تاکنون 8 تن از مال باختگان شناسایی و متهم در تحقیقات تخصصی به 10 فقره کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان اعتراف کرده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی  تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 5 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

این مقام پلیسی در پایان از شهروندان خواست: فریب افراد جاعلی که با جعل عناوین و استفاده از لباس و تجهیزات نظامی وعده های خارج از روند اداری می دهند، نخورده و در صورت مشاهده این گونه افراد مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

نظر شما