وحید قبادی‌دانا تاکید کرد:

ضرورت ایجاد شبکه‌ فعال گسترش ادبیات عاشورایی برای مددجویان بهزیستی

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۶:۵۱
کد خبر: ۱۱۳۸۹۱۴
ضرورت ایجاد شبکه‌ فعال گسترش ادبیات عاشورایی برای مددجویان بهزیستی
رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر ضرورت ایجاد شبکه‌ای فعال برای گسترش ادبیات عاشورایی بین مددجویان و جامعه هدف بهزیستی برای ارتقای مسائل روحی و دینی گفت: براساس سیاست سازمان بهزیستی کشور بر خانواده‌محوری، ورود خانواده جامعه هدف می‌تواند باعث گستردگی فعالیت‌های فرهنگی شود.

به گزارش برنا؛ وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور در آیین تجلیل از دست اندرکاران همایش ادبیات عاشورایی با اشاره به قدمت ۱۵ ساله این رویداد گفت: امیدواریم ادبیات عاشورایی برای جامعه هدف اعم از افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار تاثیرگذاری در روح و جان داشته باشد و وظیفه‌ داریم این مهم را به لحاظ کمی و کیفی گسترش دهیم.  

او با بیان اینکه باید سرمایه‌گذاری بیشتری در ارتقای دبیرخانه جشنواره ادبیات عاشورایی داشته باشیم، افزود: برای ارتقا، گستردگی و جهانشمولی ادبیات عاشورایی در کشور، دریافت آثار مطلوب، ارتباط معنوی و موثر با همه اعضای جامعه هدف از دبیرخانه جشنواره ادبیات عاشورایی انتظار است، بطوری که این افراد مخاطب این دبیرخانه قرار گیرند و همچنین بسیاری از اعضا جشنواره آموزش لازم را ببینند.

رییس سازمان بهزیستی تاکید کرد: ‌لازم است جشنواره ادبیات عاشورایی در سایر حوزه‌های ادبی دیگر نیز فعال شود به آن معنا که در مناسبت‌های دیگر مرتبط با عاشورا این دبیرخانه فعال شود و در طول سال مفاهیم عاشورایی را گسترش داد که این نیازمند حضور و مشارکت فعال معاونت‌های مختلف سازمان بهزیستی کشور است.

قبادی‌دانا با تاکید بر ایجاد شبکه‌ای فعال برای ارتقای مسائل روحی و دینی جامعه هدف گفت: مراکز شبه خانواده، مراکز شبانه‌روزی ما می‌توانند تاثیرگذار باشند و حتی براساس سیاست سازمان بهزیستی کشور بر خانواده‌محوری، ورود خانواده جامعه هدف می‌تواند باعث گستردگی فعالیت‌های فرهنگی شود؛ همچنین با تخصصی وارد شدن در جامعه هدف، همه افراد می‌توانند از کودکان تا زنان مخاطب قرار گیرند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: باید برای ارتقا و پیشرفت از پشتوانه علمی و دانشی نخبگان کشور بهره‌گیری شود که جشنواره ادبیات عاشورایی پشتوانه علمی تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد و در قالب یک هیئت کشوری نقش‌آفرینی کند.  

او یادآور شد: سعی کردیم جلسه‌ای خدمت مقام معظم رهبری برگزار شود که متاسفانه به پاندمی کرونا برخوردیم که امیدواریم پس از این دوران این امر نیز محقق شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز