مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت:

ایران نمونه فوق العاده‌ای در مقابله با کروناست/ به هماهنگی موجود افتخار می‌کنم/خوشحالیم شریکی مانند ایران داریم

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۹۲۳۲
ایران نمونه فوق العاده‌ای در مقابله با کروناست/ به هماهنگی موجود افتخار می‌کنم/خوشحالیم شریکی مانند ایران داریم
المنظری با اشاره به همکاری میان ایران و سازمان جهانی بهداشت گفت: ایران نمونه فوق العاده ای در مقابله با کروناست و خوشحالیم شریکی مانند ایران داریم.

به گزارش برنا؛ المنظری، مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در جریان هجدهمین آیین پویش ره سلامت و مراسم افتتاح پروژه ICERP تجهیزات خریداری شده از محل تسهیلات بانک جهانی گفت: صادقانه از طرف رئیس سازمان جهانی بهداشت از همکارانم در کشور تشکر می‌کنم چرا که ما را حمایت کردند تا سازمان جهانی بهداشت بتواند اهداف خود را برای بهبود شرایط محقق کند.

او افزود: به طور ویژه از سعید نمکی، وزیر بهداشت تشکر می‌کنم چرا که حمایت های زیادی انجام داده تا گام ها را محکم برداریم.

المنظری تصریح کرد: ویروس کرونا همه بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی را با چالش مواجه کرده و البته حوزه سلامت را بسیار درگیر خود کرده است. 

او ادامه داد: البته فرصت‌هایی در اختیار ما قرار داده است. در پس امور شر، امور خیر نهفته است. ایران نمونه فوق العاده ای در خصوص مقابله با کرونا است. در ارقام دیدیم ایران چه دستاوردهایی داشته که نشان می‌دهد این بیماری را مهار کرده و هم اینکه به کشورهای منطقه کمک قابل توجهی کرده است.

مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت اضافه کرد:  کیفیت و آماده بودن و منش نیروهای خط مقدم کرونا کمک کننده است. به شکل صحیح در چنین شرایطی عمل کردید. فرآیند پویا و همگرایانه کمک زیادی به مقابله کرد.

او با اشاره به برخی فرصت‌ها در ایام شیوع کرونا گفت: کرونا فرصتی است تا همه با هم در کنار هم کار  کنند به همین دلیل همکاری و مساعدت با بانک جهانی داشتیم. بانک جهانی از همه کشورها حمایت می‌کند و دستگاه هایی را ارائه کرد که جان انسان ها را نجات می دهد و به هماهنگی موجود افتخار می‌کنم. سازمان جهانی بهداشت در همه موارد کنارتان خواهد بود و خوشحالیم شریکی مانند ایران داریم چرا که فعالیت ایران فوق العاده بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز