عملیات ویژه ناجا علیه مجرمین/ ۱۱۶ نفر دستگیر شدند/ ۳۰ ساختمان تخریب شد

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۵:۲۳
کد خبر: ۱۱۳۹۵۶۶
عملیات ویژه ناجا علیه مجرمین/ ۱۱۶ نفر دستگیر شدند/ ۳۰ ساختمان تخریب شد
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح بزرگ مقابله با خرده فروشان افیونی و تخریب 30 مکان مصرف مواد مخدر طی عملیاتی ویژه در شهرستان "فلاورجان" خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: در راستای مصوبات هفتمین جلسه کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر و دستور دادستان شهرستان "فلاورجان"، طرح مقابله با خرده فروشان مواد افیونی و تخریب مکان های مصرف مواد مخدر با حضور پرقدرت نیروهای پلیس به مرحله اجرا گذاشته شد.

او  از دستگیری ۲۶ نفر از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود: در این طرح بیش از 90 کیلو از انواع مواد مخدر کشف و در این رابطه 300 دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به دستگیری 90 معتاد متجاهر در طرح مذکور اشاره کرد و اظهار داشت: 70 نفر از این افراد مرد و 20 نفر زن بودند که پس از غربالگری تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از زمان برنامه ریزی تا اجرای این طرح 3 ماه طول کشید، تصریح کرد: در این طرح  30 مکان عرضه و استعمال موادمخدر با دستور دادستان شهرستان "فلاورجان" تخریب و 2 منزل نیز که در آن استعمال و فروش مواد مخدر انجام می شد با حکم مقام قضائی پلمب شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر استمرار این گونه طرح ها و برنامه های مقابله ای پلیس گفت: ماموران پلیس تمامی فعالیت های مجرمانه را به طور هوشمندانه رصد کرده و با مجرمان برابر قانون برخورد می کنند و اجازه نخواهند داد عده ای فرصت طلب با اقدامات شرارت آمیز خود امنیت و آرامش استانی که پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و 23 هزار شهید دوران دفاع مقدس در آن آرمیده اند را به هم بریزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز