عاملان تیراندازی هولناک در رامهرمز دستگیر شدند

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۳۹۶۵۵
عاملان تیراندازی هولناک در رامهرمز دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز از دستگیری عاملان تیراندازی در یکی از محلات این شهرستان خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ نجم الدین سهرابی، فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز در خصوص جزییات این خبرگفت: در پی تیراندازی به سمت ۲ نفر از شهروندان در آبان ماه سال جاری توسط افراد ناشناس در یکی از مناطق شهرستان رامهرمز مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران امنیت عمومی و پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی رامهرمز با اقدامات اطلاعاتی و فنی چهار عامل تیراندازی به هویت‌های معلوم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه سه نفر از متهمان را در مخفیگاهشان در این شهرستان و یک نفر را با اخذ نیابت قضایی در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر کردند.

او تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه شورشی استفاده شده در تیراندازی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی علت تیراندازی را اختلافات شخصی عنوان کردند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شدند گفت: برخورد با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد و پلیس با افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان شوند، با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

همچنین سرهنگ سید قاسم موسوی، فرمانده انتظامی دشت آزادگان در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه و به‌عنف تحت عنوان ماموران نظامی در دشت آزادگان شناسایی و دستیگری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ موسوی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی باند چهار نفره سارقان شدند و با اخذ نیابت قضایی سه سارق در شهرستان اهواز و یک سارق را در دشت آزادگان دستگیر کردند.

فرمانده شهرستان دشت آزادگان ادامه داد: بازسازی صحنه جرم و ورود به عنف انجام و توسط مالباختگان شناسایی شدند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا ماموران انتظامی به سرعت پیگیری و با مخلان آسایش مردم برخورد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز