آیا اردوهای دانش آموزی برگزار می‌شود؟/ تشریح آخرین وضعیت برگزاری کلاس های درسی

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۵:۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۱۴۰۳۵۰
آیا اردوهای دانش آموزی برگزار می‌شود؟/ تشریح آخرین وضعیت برگزاری کلاس های درسی
علیرضا رییسی درباره آخرین تصمیمات برای برگزاری کلاس ها گفت: شرایط هر استان با استان دیگر متفاوت است، اما تا پایان سال 99 کلاس های مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر نهادهای آموزشی بر اساس تصمیمات قبلی ستاد مقابله برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ هر ساله در ایام عید نوروز اردوهای متعدد برگزار می‌شود. چندی قبل وزیر آموزش و پرورش به برگزاری اردوهای دانش آموزی تاکید کرد و محسن حاجی میرزایی هر گونه راه‌اندازی اردوها را منوط به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا دانست.

در این خصوص علی رمضانی مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش به خبرنگار برنا گفته است که در حوزه برگزاری اردوها چندین نامه به ستاد مقابله با کرونا ارسال شده و آمادگی داریم تا اردوها را به مناطق زرد و آبی به شکل حضوری برگزار کنیم.

اما در این میان نظر ستاد کرونا چیست؟

کلاس‌های عملی به شکل حضوری برگزار می‌شود

علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا درباره برگزاری اردوها  و کلاس‌های حضوری دانشگاه ها به خبرنگار برنا گفت: هر پیشنهادی مورد بررسی قرار می‌گیرد. موضوعات از جنبه‌های متعدد همچون آموزشی، امنیتی، پرورشی و... مورد بررسی قرار گرفته می‌شود.  جنبه‌های بررسی تصویب و در ستاد مقابله با کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.

او افزود: شرایط هر استان با استان دیگر متفاوت است، اما تا پایان سال 99 کلاس های مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر نهادهای آموزشی بر اساس تصمیمات قبلی ستاد مقابله برگزار می‌شود.

 رییسی در خصوص آخرین وضعیت حضور دانشجویان سر کلاس های درس تاکید کرد: دانشجویان در رشته‌های عملی هفته دوبار با تشخیص مسئولان آموزشی وارد دانشگاه شده و تمامی دانشگاه‌ها به شکل مجازی برگزار می‌شود.

//انتهای پیام: 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز