ثبت بیش از پنج هزار اثر در طرح ملی نذر رسانه رضوی

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۴۰۵۴۲
مسئول دبیرخانه و ستاد خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام از ارسال بیش از 5000 اثر به طرح ملی نذر رسانه رضوی خبر داد.

به گزارش برنا؛ طرح ملی نذر رسانه رضوی با هدف افزایش مشارکت دهی مردمی در امر رسانه برای ترویج فرهنگ و سیره حضرت رضا علیه السلام با همکاری مشترک رسانه و بخش نذورات حرم مطهر رضوی راه اندازی شد که طی یک سال گذشته با استقبال گسترده هموطنان مواجه شده است.

غلامرضا محمدی؛ مسئول ستاد خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام با اشاره به حدیث و دستورالعملی از امام هشتم علیه السلام در مورد لزوم ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت علیهم السلام گفت: آن حضرت در تعبیری می فرمایند «اگر مردم زیبایی های کلام ما را دریافت کنند، قطعا از ما اهل بیت علیهم السلام پیروی خواهند کرد.» بنابراین وظیفه همه محبین آن حضرت، تلاش برای تحقق این دستورالعمل به اشکال و متناسب با اقتضائات زمان و مکان است.

او افزود: در کنار طرح خادمی و خادمیاری رسانه و فضای مجازی و با توجه به محدودیت های این طرح که شرایط، ضوابط و محدودیت های خاصی را داراست، همچنین استقبال و درخواست گسترده نخبگان رسانه برای عرض ارادت تخصصی به ساحت قدسی امام رئوف علیه السلام، طرح ملی نذر رسانه رضوی به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

محمدی با بیان اینکه طرح ملی نذر رسانه رضوی در چهار حوزه نذر تخصص، نذر تولید، نذر انتشار، نذر تجهیزات است گفت: در زمینه تولید تاکنون بیش از 5000 اثر رسانه در قالب متن، صوت و تصویر به دبیرخانه ارسال شده که این آثار توسط هیأتی از خادمین مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

مسئول دبیرخانه و ستاد خادمان رسانه ای امام رضا علیه السلام همچنین به نذر تخصص اشاره کرد و گفت: منظور از نذر تخصص، ارائه مشاوره، آموزش، ایده پردازی و ارائه سواد رسانه و فضای مجازی به جامعه با هدف ترویج هرچه بیشتر فرهنگ و سیره اهل بیت علیهم السلام است.

او با بیان اینکه در زمینه نذر انتشار نیز تا کنون صدها اثر با موضوعات رضوی و اهل بیت علیهم السلام توسط مردم و اهالی رسانه در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است گفت: مخاطبان پس از انتشار محتوا، اسکرین شاتی از عمل نذر خود را جهت طی روال ثبت به نشانی های اعلام شده ارسال می کنند.

محمدی در مورد نذر تجهیزات نیز توضیح داد: منظور از نذر تجهیزات، اهدای تجهیزات مورد نیاز برای تولید و انتشار محتوای امام رضایی و خادمانه است که تاکنون اقلامی مثل لپ تاب، تلویزیون، هارد، فلش، مودم و... توسط اقشار مختلف مردم نذر، دریافت و ثبت شده است.

او به برگزاری جشنواره های فصلی با هدف معرفی و تقدیر از ناذرین حوزه رسانه و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: هموطنان به ویژه اهالی رسانه و فضای مجازی می توانند با رجوع به پرتال آستان قدس رضوی با نشانی razavi.ir و همچنین مراجعه به ربات نذر رسانه رضوی با نشانی @nazrmedia_bot در این طرح ملی شرکت کنند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز