وزیر آموزش و پرورش:

همه مردم ایران حق دارند در ساخت مدرسه مشارکت داشته باشند

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۴:۰۶
کد خبر: ۱۱۴۲۲۷۲
همه مردم ایران حق دارند در ساخت مدرسه مشارکت داشته باشند
محسن حاجی میرزایی گفت: خیرین وزن مهمی در آموزش و پرورش دارند. همه مردم ایران حق دارند در ساخت مدرسه مشارکت داشته باشند.

به گزارش برنا؛ بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور با هدف تکریم از 1000 خیر مدرسه ساز، با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور؛ محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه و  محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش در این نشست گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر از فرهنگیان کشور از طریق شبکه شاد در این نشست حضور دارند. آقای جهانگیری همیشه پیگیر مسایل آموزش و پرورش بوده و هستند.

او افزود: در برابر حجم عظمت و روح بلند خیرین کرنش می کنم. در آستانه ولادت امام علی (ع) و ولادت این عزیز را تبریک عرض می کنم.

حاجی میرزایی تصریح کرد: تمامی ما خواستار سرحالی،شادی،استقلال و زندگی راحت فرزندانمان هستیم. می خواهیم فرزندان مان ایمان داشته و اخلاق نیکو‌ و‌ حسنه داشته باشند. در حقیقت فرزندان ما جگرگوشه های ما هستند و زندگی فرزندمان بیش از زندگی خودمان برایمان از اهمیت برخوردار است. مدرسه یک ظرفیت برای پیگیری و تحقق خواسته ها است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مدرسه بهترین فرصت برای عمق یادگیری برای دانش آموزان است. به گفته امام خمینی مدرسه کارخانه انسان سازی است. مدرسه به انسان شکل می دهد. آینده یک جامعه را با افراد شاخص آن میتوان مورد بررسی قرار داد. مدرسه یک سازه و ساختمان نیست بلکه یک ساز ‌کار برای افزایش مشارکت است. مدرسه نقطه تقویت اجتماعی و نقطه پیوند انسان‌ها است.

او افزود: همگان برای فعالیت شکوهمند مدرسه در کار هستند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با آجر به آجر مدرسه خویت کودکان شکل میگیرد و اصلاح اجتماعی در مدارس شکل میگیرد.

به گفته او خیرین جایگاه مهمی در آموزش و پرورش دارند. همه مردم ایران حق دارند در ساخت مدرسه مشارکت داشته باشند. مهمانی است که جمعیت ایران مدرسه ساز باشد. بنده تشکر میکنم از تلاش خیرین مدرسه ساز. در جامعه ای با انسان‌های بزرگ حضور داریم.

در این مراسم از سردیس بزرگ خیر مدرسه ساز حاج اکبر ابراهیمی رونمایی شد.

همچنین از ناصر قفلی شاهحسینی، نایب رییس خیرین مدرسه ساز، اسپنوری، عضو جامعه خرین مدرسه ساز، علی اکبر ابراهیمی، قلمچی، خانم میردامادیان، فخاریان، جعفری مدیرعامل جامعه خیرین کشور تجلیل شد.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز