برنا گزارش می دهد؛

ماجرای سارقی که قصد زورگیری از مامور تجسس ناجا را داشت

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۴:۵۳:۰۹
کد خبر: ۱۱۴۳۵۷۳
یکی از اراذل و اوباش معروف شهرک غرب در آخرین مورد از اقدامات مجرمانه خود قصد زورگیری از پلیس را داشت.

به گزارش برنا؛ روزهای گذشته و در جریان یک زورگیری، یکی از اراذل و اوباش معروف شهرک غرب تهران به صورت تصادفی در دام مامورین تجسس کلانتری شهرک غرب گرفتار می شود و در حین درگیری دستگیر می شود. شروری سابقه دار که امنیت تفرجگاه های غرب تهران را مختل کرده بود.

سرهنگ ضرغام آذین، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: یکی از اراذل و اوباش غرب تهران که با شمشیر و قمه اقدام به زورگیری از شهروندان می کرد، در روزهای اخیر دستگیر شد. جولانگاه این شخص پارک ها و تفرجگاه های منطقه شهرک غرب بوده است.

او افزود: شهروندان در این خصوص به کلانتری مراجعه کرده و اعلام کرده بودند که به علت ناامنی که این شخص ایجاد کرده است، دیگر نمی توانند در پارک ها حاضر شوند. این فرد سابقه دار است و سابقه دستگیری نیز دارد. این شخص به قصدی شرور بوده است که خانواده او نیز او را طرد کرده و به خانه راه نمی دادند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این فرد سابقه قدرت نمایی در محل را دارد و روی تمامی بدن او آثار خالکوبی اشعار و اعداد است. محل سکونت او نیز در شهرک غرب بوده و همواره تحت تعقیب بوده است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به جزئیات این پرونده ادامه داد: این شخص در آخرین اقدام مجرمانه خود به مامورین مخفی تجسس کلانتری در پارک به وسیله قمه حمله می کند و قصد زورگیری از آن ها را داشته است که در درگیری فیزیکی با یکی از مامورین تجسس مغلوب و در همان محل دستگیر می شود.

سرهنگ آذین تصریح کرد: این شخص با دم شیر بازی کرده بود و در حین گشت زنی با مامورین درگیر شد و تصور کرده بود که آن ها شهروندانی در حال تفریح هستند و قصد زورگیری از آن ها داشته است.

این مقام انتظامی در خصوص امنیت در پارک های شهر خاطرنشان کرد: طبق ابلاغیه ها و دستورات رسیده ما در تمامی پارک ها تیم های گشت نامحسوس مستقر کرده ایم تا با افراد ناامن کننده جامعه و تفرجگاه ها برخورد کنند. این شخص نیز در حین این گشت ها دستگیر شده است.

متهم این پرونده در خصوص سوابق خود گفت: من 3 مرتبه دستگیر و به زندان رفته ام. یک مرتبه به علت موادمخدر و دو مرتبه به علت درگیری و زورگیری دستگیر شده ام و پس از پایان حبس نیز از زندان آزاد شده ام.

//انتهای پیام: 3

نظر شما