عضو شورای اسلامی شهر تهران:

پایانه شرق به خانه کبوترها تبدیل شده است/ هنوز منتظر پاسخ شهرداری درمورد عدم بهره برداری پایانه شرق هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۴:۴۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۴۰۷۲
پایانه شرق به خانه کبوترها تبدیل شده است/ هنوز منتظر پاسخ شهرداری درمورد عدم بهره برداری پایانه شرق هستیم
زهرا نژاد بهرام گفت: تاکنون چندین تذکر داده ایم تا شهرداری درمورد علت عدم بهره برداری پایانه شرق توضیح دهد اما هنوز که هنوز است منتظر پاسخ هستیم و هیچ پاسخی به ما داده نشده است.

به گزارش برنا؛ پایانه شرق در محدوده سه راه تهرانپارس و خیابان دماوند بنا شده و تردد زیاد اتوبوس‌ها و سواری‌ها در بسیاری از ایام سال به ویژه روز‌های پایانی هر هفته در این منطقه، ترافیک شدیدی را در این نقطه ایجاد می‌کند. متاسفانه پایانه شرق از پروژه‌های در اولویت شهرداری خارج شد این درحالی است که با توجه به ضرورت این امر باید این پروژه دوباره راه اندازی شود زیرا تاخیر زیاد در توقف پروژه مشکلاتی ایجاد کرده و در حال حاضر پایانه شرق به محل زندگی کبوتر‌ها تبدیل شده است بنابراین در اینجا باید بگوییم که این پروژه نیاز به عزم جدی دارد بنابراین با تمام این تفاسیر و در راستای احقاق حقوق عامه، نیاز است که مسئولان شهری برای بهره‌برداری سریع این پروژه اقدام کنند چراکه این روز‌ها افتتاح این پروژه برای شهروندان آرزو شده است.

زهرا نژاد بهرام، عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به علت عدم بهره برداری پایانه شرق گفت: به دو دلیل پایانه شرق هنوز به بهره برداری نرسیده است و تکلیف آن مشخص نیست یکی اینکه چون این پایانه مشارکتی بوده مشکلاتی درخصوص سرمایه گذاری آن به وجود آمده است و شهرداری می‌گوید مشکل خاص مشارکتی وجود دارد دلیل دیگر اینکه برخی معتقدند چون پایانه جنوب وجود دارد نیازی نیست پایانه دیگری به وجود بیاید بنابراین سرنوشت پایانه شرق همچنان نامشخص است.

او افزود: تاکنون چندین بار همکاران من به ویژه آقای فراهانی تذکر دادند تا شهرداری درمورد علت عدم بهره برداری پایانه شرق توضیح دهد اما هنوز که هنوز است منتظر پاسخ هستیم و هیچ پاسخی به ما داده نشده است.

نژاد بهرام تصریح کرد: مخالفان می‌گویند پایانه جنوب به عنوان یک ظرفیت در حال خدمات رسانی است و کار پایانه شرق را انجام می‌دهد لذا ایجاد این پایانه بیهوده است اما به شخصه به اینکه بهره برداری یا عدم بهره برداری این پایانه اهمیت دارد یا خیر ورود پیدا نمی‌کنم بلکه حرف بنده این است پایانه شرق باید تعیین تکلیف شود و شهرداری تکلیف آن را مشخص کند و به سوالات اعضای شورای شهر پاسخ دهد تا کار آن تمام شود و این پروژه نیمه کاره به پایان برسد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان افزود: بلاتکلیفی که در آن منطقه به وجود آمده باعث شده هم سرمایه‌ها تضعیف شود هم اینکه مشکلات درون شهری به وجود بیاید چرا که وقتی تاسیساتی درون شهر ایجاد شود و به بهره برداری نرسد و نیمه کاره تمام شود، مشکلات خاصی به وجود خواهد آمد مانند همین منطقه که خانه کبوترها شده است بنابراین باید هرچه زودتر تکلیف این منطقه مشخص شود.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز