دستگیری بدهکار بزرگ مالیاتی در اصفهان

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۴۱۶۰
دستگیری بدهکار بزرگ مالیاتی در اصفهان
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری 2 متهمی که با دور زدن قانون مرتکب فرار مالیاتی به ارزش 188 میلیارد ریال شده بودند در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فرار مالیاتی در یکی از شرکت های واردات کالا، تحقیقات تخصصی بر روی این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، 2 نفر با ثبت شرکتی تجاری به نام یک فرد عادی در مبادی گمرکی کشور با سوء استفاده از کارت بازرگانی صادر شده برای وی اقدام به واردات عمده کالا  کرده و  اجناس وارداتی را در بازار به فروش رسانده و از پرداخت مالیات مربوطه خودداری کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برابر ارزیابی های به عمل آمده از سوی کارشناسان حقوقی اداره کل امور مالیاتی، فرار مالیاتی صورت گرفته در این پرونده بالغ بر 188 میلیارد ریال است، گفت: در این خصوص 2 متهم اصلی و افراد ذی نفع در این پرونده  دستگیر و ضمن مسدود شدن حساب های آنها برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ هاشمی فر در پایان خاطر نشان کرد: برابر قانون سوء استفاده از کارت بازرگانی افراد و اشخاص به منظور فرار مالیاتی جرم است و پلیس با هرگونه پولشویی و فرار مالیاتی، قاطعانه برخورد کرده و موضوع را تا بازگرداندن حقوق از دست رفته به بیت المال دنبال می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز