رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت:

تمامی کارگران و کارفرمایان در دوران کرونا نمونه بودند

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۳:۵۳
کد خبر: ۱۱۴۵۳۵۸
تمامی کارگران و کارفرمایان در دوران کرونا نمونه بودند
احمد جنیدی گفت: در دوران کرونا با وجود اینکه امکان فاصله اجتماعی وجود نداشت تمامی کارگران و کارفرمایان در این زمینه نمونه بودند و این مقوله افتخار جامعه کارگری ماست.

به گزارش برنا؛ همایش ملی خانه های بهداشت کارگری برتر و رونمایی از ۶۰ عنوان کتاب در این زمینه با حضور محمدرضا شریعتمداری وزیر تعاون،  کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

احمد جنیدی، رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: در مراکز بهداشت کارگری کارشناس حرفه ای در محل حضور دارد. در این اقدام کارگر و کارفرما در راستا سلامت فعال بودند. مشارکت چندجانبه مناسب رخ داد و این مقوله ارتقای سلامت را به دنبال داشت.

جنیدی ادامه داد: در دوران کرونا با وجود اینکه امکان فاصله اجتماعی وجود نداشت تمامی کارگران و کارفرمایان در این زمینه نمونه بودند و این مقوله افتخار جامعه کارگری ماست.

او تصریح کرد: پایین ترین درصد رعایت پروتکل های بهداشت مکانی در این زمینه رعایت ۷۴درصدی بود که آن هم مسئله هواکش مناسب بود. همکاران ما ۸۵۰هزار بازدید انجام داده اند که جزو نظارت های موثر بوده است.

جنیدی افزود: ماده ۱۰۶ در قانون کار (دستورالعملها و آیین‌نامه‌های اجرایی مربوط به این فصل به پیشنهاد مشترک وزارت کار و امور اجتماعی و وزارت بهداشت، درمان و‌آموزش پزشکی به تصویب هیات وزیران خواهد رسید) دست ما را بسته است. وزیر کار دستور بفرمایند تا اواخر فروردین تا قبل از تغییر دولت به سرانجام برسد. تکالیف بر اساس ماده ۲۰۳ قانون کار(وزارت کار و امور اجتماعی و دادگستری مامور اجرای این قانون می‌باشند) انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز