مدیرکل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش؛

مجوز استخدام ۸ هزار مربی تربیتی را دریافت کردیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۵۶۶۹
مجوز استخدام ۸ هزار مربی تربیتی را دریافت کردیم
مسعود شکوهی گفت: امسال مجوز استخدام 8 هزار کسب کرده ایم. برای اولین بار رشته امور تربیتی در دانشگاه فرهنگیان ایجاد شد.

به گزارش برنا؛ مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی صبح امروز در شبکه شاد برگزار شد.

مسعود شکوهی، مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آم گفت: فعالیت مربیان ما با مسئولیت خود افزایش چندبرابری داشتند.  همکاران ما هشت روز از هفت روز هفته را درگیر هستند.

او با بیان اینکه نهاد مقدس امور تربیتی حدود 400 شهید را تقدیم انقلاب و جنگ تحمیلی کرده است اظهار کرد: خدا را شاکریم به ما توفیق داده است در کسوت معلمی خدمت کنیم و بعد از آن در این نهاد ارزشمند حضور داشته باشیم. نهاد مقدس امور تربیتی میراث دار شهیدان رجایی و باهنر و مفتخر به حمایت‌های جدی و عملی مقام معظم رهبری است.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی افزود: مقام معظم رهبری در وصف این نهاد یک جمله کلیدی دارند می‌فرمایند «وجود امور تربیتی به عنوان یک نهاد انقلابی بخشی از آن عنصری است که برای تمام افرادی که در برابر انقلاب احساس مسئولیت داشته و آرامش به همراه دارد.»

شکوهی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت حوزه پرورشی و نهاد امور تربیتی تاکید کرده‌اند، اضافه کرد: این مراسم برای تقدیر از افراد گمنامی است که کمتر دیده می‌شوند اما آثار فعالیت‌های آنان همیشه پابرجاست؛ تلاش مربیان تربیتی و پرورشی ما در کرونا نه تنها کاهشی نداشت بلکه افزایش چند برابری داشته است.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی افزود: با مدیریت معاون پرورشی و فرهنگی حتی یک برنامه ما به بهانه کرونا تعطیل نشد اگرچه شیوه و روش اجرای آن تغییر کرد اما هیچ کدام از فعالیت‌ها تعطیل نشد بلکه کیفیت و گستره آن نیز افزایش پیدا کرد.

او گفت: اگر در این مدت پشتیبانی‌ها و همراهی‌های ویژه وزیر آموزش و پرورش نبود برنامه‌های ما پیش نمی‌رفت. ما با تمام محدودیت‌ها و مشکلات توانستیم در این دوره به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

به گفته او امسال مجوز استخدام 8 هزار مربی تربیتی را کسب کرده ایم. برای اولین بار رشته امور تربیتی در دانشگاه فرهنگیان ایجاد شد.

نظر شما