معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مرکز مدیریت اورژانس کسب و کار برای صیانت از اشتغال‌های موجود افتتاح شد/ حمایت از مشاغل خرد و خانگی در اولویت ماست

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۴۵۷۴۲
مرکز مدیریت اورژانس کسب و کار برای صیانت از اشتغال‌های موجود افتتاح شد/ حمایت از مشاغل خرد و خانگی در اولویت ماست
عیسی منصوری گفت: جهت صیانت از اشتغال موجود، مرکز اورژانس کسب و کار را ایجاد کردیم تا با فعالیت های خود در حوزه حفظ اشتغال برای جامعه هدف خود مفید باشد.

به گزارش برنا؛ عیسی منصوری، معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از سامانه ای در حوزه کسب و کار کشور که صبح امروز 12 اسفندماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، گفت: تشخیص ما این است در نظام حکمرانی که در کشور جاری ست یک فاصله بین حوزه سیاست گذاری و منجر به نتیجه وجود دارد که برای پر کردن این خلا نیازمند ایجاد نهادهایی هستیم تا در نقش پلتفرم کار کنند.

او افزود: با این رویکرد و با تاکید وزیر کار و همچنین برای صیانت از اشتغال موجود، مرکز اورژانس کسب و کار را ایجاد کردیم تا با فعالیت های خود در حوزه حفظ اشتغال برای جامعه هدف خود مفید باشد.

منصوری تصریح کرد: ما در این حوزه علاوه بر توسعه کسب و کار بنا داریم به حوزه مشاغل خرد و خانگی هم توجه ویژه داشته باشیم که البته این طرح یعنی طرح حمایت از مشاغل خرد و خانگی ابتدا به صورت پایلوت اجرا شد و سپس در سراسر کشور به اجرا درآمد و الان همکاران من تثبیت توسعه کسب و کار خرد و خانگی را در پیش گرفتند و مطمئن هستم این برنامه ها نهادینه می‌شود.

معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی ادامه داد: باتوجه به وجود ظرفیت خوب جهاد دانشگاهی انشالله برنامه های دیگر را در دستور کار قرار می‌دهیم دنبال تا برای کل کشور مفید باشد.

منصوری عنوان کرد: ظرفیت انسانی که جهاد دانشگاهی دارد باعث شده وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اقبال بسیار خوبی نسبت به این مجموعه نشان دهد تا بتوانیم از ظرفیت خوب آن استفاده کنیم و قابلیت ها و استعدادهای جوانان را شکوفا کنیم.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز