محسن هاشمی:

تصویب بودجه ۱۴۰۰ شهر تهران/ بهای خدمات شهر تهران کمتر از نرخ تورم افزایش یافت

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۲:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۵۸۹۶
تصویب بودجه ۱۴۰۰ شهر تهران/ بهای خدمات شهر تهران کمتر از نرخ تورم افزایش یافت
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بودجه سال 1400 بالغ بر 38 هزار میلیارد تومان است، گفت: لایحه بودجه سال 1400 به تصویب رسید که با در نظر گرفتن رقم آن باید گفت این بودجه انقباضی بسته شد.

به گزارش برنا؛ محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان دویست و هفتاد و هفتمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران گفت: جلسه تلفیق از ساعت 7:30 آغاز شد که بحث مصارف بودجه 1400 اختصاص داشت و از ساعت 10 نیز جلسه رسمی شورا آغاز شد که موفق شدیم بودجه سال 1400 شهرداری را که بالغ بر  48هزار و 883 میلیارد تومان بود را به تصویب برسانیم.

او ادامه داد: البته این مبلغ  با لحاظ 41 تبصره بودجه است و اگر این تبصره ها را کنار بگذاریم مقدار بودجه  همان 38 هزار میلیارد تومان خواهد بود که افزایش 23 الی 24 درصدی داشته که با در نظر گرفتن نرخ تورم می توانیم بگوییم بودجه سال 1400 انقباضی بسته شد.

هاشمی در ادامه افزود: در خصوص بهای خدمات شهرداری نیز باید بگویم افزایش بهای خدمات شهرداری در سال 1400 نیز زیر 25 درصد بود یعنی زیر نرخ تورم و ما سعی کردیم در حوزه حمل و نقل و پسماند و خدماتی شهرداری ارائه می دهد هزینه ها آنچنانی بالا نرود.

نظر شما