هوای تهران در وضعیت سالم

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۴۶۱۹۸
هوای تهران در وضعیت سالم
وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 87 در وضعیت سالم قرار دارد.

به گزارش برنا؛ کیفیت هوای تهران امروز چهارشنبه 13 اسفند 99 با شاخص 87 در وضعیت سالم قرار دارد. همچنین وضعیت کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین 76 در شرایط سالم قرار داشته است.

 پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که صبح روز چهارشنبه (۱۳ اسفند ۹۹) کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از افزایش ترافیک صبحگاهی و عدم وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته است.

به‌تدریج با رشد ناپایداری جوی همراه با افزایش تندی باد در طول روز از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد شد و کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.

با وزش باد مؤثر تا اواخر وقت چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در وضعیت مطلوب باقی بماند.

در صبح روز پنجشنبه (۱۴ اسفند ۹۹) با کاهش تندی باد و افزایش حجم ترافیک شاهد افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها خواهیم بود که در مناطق پرتردد کاهش کیفیت هوا را به‌دنبال خواهد داشت.

جو ناپایدار و وزش باد مؤثر در طول روز، شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد. شایان‌ذکر است با ادامه این شرایط جوی تا ساعات پایانی پنجشنبه و گاهی وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات، برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما