شهرداری منطقه٨ در هفته درختکاری انجام داد:

کاشت ١١٠ اصله نهال به یاد ١١٠ شهید منطقه ثامن

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۰:۴۲
کد خبر: ۱۱۴۷۸۶۲
کاشت ١١٠ اصله نهال به یاد ١١٠ شهید منطقه ثامن
شهردار منطقه 8 از اجرای طرح کاشت بیش از110 اصله درخت به مناسبت فرا رسیدن هفته درختکاری و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا خبر داد.

به گزارش برنا؛ مسعود رنجبریان شهردار منطقه گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته درختکاری و همچنین یادآوری ایثار و فداکاری شهدای والا مقام، تعداد ۱۱۰ اصله نهال  با پلاک اختصاصی برای هر درخت همراه با درج نام یکی از شهدای گرانقدر دربوستان شدای تهرانپارس منطقه کاشته شد.

مسعود رنجبریان در ادامه افزود: از جمله سنت‌های نیکو و پسندیده کاشت درخت و درختکاری است که از توصیه‌های دینی و فرهنگی بوده و علاوه بر این در ابعاد مختلف زندگی افراد از جمله سلامتی و غیره هم موثر است و می‌تواند آثار و برکات بسیاری را برای مردم جامعه به همراه داشته باشد .خوشبختانه کاشت نهال به یاد شهدا چندین سال است که انجام می‌شود و این مهم به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاصل شده که در راستای گرامیداشت شهدا و زنده نگه داشتن نام افتخارآفرینان و مردان بزرگ این مرز و بوم بسیار اثربخش است. به همین سبب ما به نیابت از هر شهید درخت کاشتیم تا منطقه و پایتخت علاوه بر سرسبزی و زیبایی بیشتر بیش از پیش مزین و متبرک به نام نامی شهدای ایران اسلامی شود.

آیین کاشت نهال با حضور مدیران شهری و خانواده های شهدا ،مدیر آموزش و پرورش منطقه، معاونین شهردار، شورایاران، مدیران محلات، شهرداران مدارس و کودکان کار و ورزشکاران دربوستان شهدای تهرانپارس با حضور خانواده شهدا ،انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز