زمان رونمایی از قطار ملی

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۸۵۹۹
زمان رونمایی از قطار ملی
شهردار تهران با اشاره به اینکه تورم و کرونا دو عامل اصلی در عدم تحقق درآمدهای شهرداری بوده است،‌گفت: علیرغم این محدودیت‌ها خدمت‌رسانی به صورت مناسب به شهروندان انجام گرفته است.

به گزارش برنا؛ دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه شهرداری تهران امروز در صحن شورای شهر بررسی شد و علاوه بر پیروز حناچی شهردار تهران اعضای شورای شهر نیز نظرات‌شان را در این زمینه مطرح کردند.

حناچی شهردار پایتخت درباره ارائه دو فوریت بررسی این لایحه اظهار کرد: بسیاری از درآمدهای شهرداری تهران به دلیل تورم و تنگناهای اقتصادی ناشی از کرونا و تحریم محقق نشد و در بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها با چالش همراه هستیم.

او با بیان اینکه به رغم بروز این مشکلات شهرداری خدمت‌رسانی به شهروندان را به صورت مناسب انجام داده است گفت:‌این اصلاحیه در راستای ایجاد انعطاف‌پذیری بیشتر در بودجه است.

شهردار تصریح کرد:‌اصلاحات مورد نظر شامل هزینه، تملک دارایی‌ها و تملکات مالی است و بخشی از لایحه نیز مربوط به اصلاح طبقه‌بندی و برخی از عناوین بودجه سال جاری بوده که فاقد آثار مالی بودجه مصوب سال 99 است.

او اعلام کرد: وعده دادیم تا اواخر اسفند رونمایی از یک رام قطار ملی انجام گیرد که اقدامات لازم در این راستا صورت گرفته و این قطار با 80 درصد ساخت داخل و استانداردهای بالا رونمایی می‌شود.

اعضای شورای شهر در مورد دو فوریت اصلاحیه بودجه سال 99 مباحثی را مطرح کردند و پینشهاد دادند این دو فوریت به یک فوریت تبدیل شود که با 18 رأی موافق یک فوریت اصلاحیه لایحه مربوطه به تصویب رسید.

نظر شما