رئیس پلیس پایتخت:

سال ۹۹ سالی امن و با ثبات بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۶:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۹۱۶۴
سال ۹۹ سالی امن و با ثبات بود
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در این سال شاهد حوادث و اتفاقات مختلفی بودیم که با وجود تلاش دشمنان و فشارهای اقتصادی و سیاسی سال ۹۹ با تلاش پلیس و همراهی و همدلی خوب مردم، سالی امن و باثبات بود.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ روز دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک با اشاره به حوادث و رویدادهای مهم امسال با تاکید بر دشمنی های همه جانبه دشمنان برای جلوگیری از انجام صادرات نفت و انجام معادلات بانکی و تشدید تحریم های ظالمانه دشمنان، گفت: با رهبری امام خامنه ای و همراهی و همدلی ملت بزرگ و نجیب ایران به همه سختی ها فائق خواهد آمد و به حول قوه الهی روز به روز بر شوکت و ابهت ایران اسلامی افزوده خواهد شد.

او با ارزیابی عملکرد سال ۹۹ پلیس پایتخت و کسب رتبه های برتر در حوزه های مختلف و از جمله در موضوع اشراف فرماندهی، عنوان کرد: امروز با تلاش ها و مجاهدت های صورت گرفته، شاهد وجود امنیت پایدار و با ثباتی در کشور عزیزمان هستیم و خدا را سپاسگزاریم که در حوزه امنیت داخلی که مهمترین رکن امنیت است، خدمتگزار مردم هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به رضایت مندی رهبر معظم انقلاب در راس و همچنین اکثریت مسئولان و بخصوص مردم شریف و گرانقدرمان از عملکرد نیروی انتظامی، عنوان داشت: این تایید و رضایت از عملکرد و رفتار شما همکاران عزیزم در حوزه های مختلف انتظامی و ترافیکی است که باید روز به روز بر اهتمام و جدیت خود در انجام وظایف محوله بیفزایید و این مهم را تقویت نمایید.

رحیمی افزود: نقش پلیس تهران در بالا بردن وجه  نیروی انتظامی در افکار عمومی نقشی بی بدلیل است چون همواره پلیس در معرض دید و قضاوت مسئولان است.

او بیان کرد: با تلاش شبانه روزی همکارانم امروز شاهد امنیتی مطلوب و با ثبات در پایتخت ایران سلامی هستیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کار نیروهای انتظامی عبادت است، چرا که خدمت صادقانه به خلق در حقیقت بزرگ ترین عبادت است، گفت: هر لحظه کار شما عبادت است چرا که امنیت که در واقع بزرگ ترین هدیه الهی است را با تلاش و مجاهدت خود به  مردم تقدیم می کنید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در سال ۹۹ با طرح های مختلف و در حقیقت در اقدامی جهادی با معضلات و جرایم مختلف در حوزه حقیقی و مجازی برخورد کردیم و نتایج قابل قبولی را نیز کسب کردیم، گفت: در رفتار و برخورد با مردم و حتی متهمان و محکومان با متانت و ادب و با سعه صدر برخورد نمایید و هرگز فراموش نکنید که مردم ولی نعمتان واقعی ما هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز