با اعتبار ۳میلیون تومان و اقساط ۱۱ماهه اجرایی شد؛

آغاز ارائه تسهیلات تقسیطی و تخفیفی دندانپزشکی به بازنشستگان کشوری در ۱۰استان+ لینک

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۹:۵۷
کد خبر: ۱۱۴۹۵۶۸
آغاز ارائه تسهیلات تقسیطی و تخفیفی دندانپزشکی به بازنشستگان کشوری در ۱۰استان+ لینک
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: باهدف خدمت رسانی بیشتر در زمینه مراقبت‌های بهداشتی دهان و دندان بازنشستگان این صندوق، مرحله نخست طرح ارائه خدمات دندانپزشکی به صورت تخفیفی و تقسیطی تا سقف ۳میلیون تومان برای بازنشستگان و افراد تحت تکفل ایشان که تحت پوشش بیمه تکمیلی باشند در ۱۰ استان کشور اجرایی می‌شود.

به گزارش برنا؛ محمود مرتضایی فرد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری امروز (سه شنبه) با بیان این مطلب گفت: این طرح که با مشارکت شرکت بیمه ملت به عنوان بسته دهم طرح یاری اجرا می شود، شامل بازنشستگان کشوری و افراد تحت تکفل آنان که تحت پوشش بیمه تکمیلی باشند و همچنین وظیفه‌بگیران تک ‌ورثه همسر (در مرحله نخست) تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان خواهد بود.

به گفته او، اعتبار تعیین شده برای این طرح که شامل کلیه خدمات دندانپزشکی است، تا سقف ۳میلیون تومان برای هر دفتر کل و افراد تبعی آن درنظر گرفته شده است که طی ۱۱ قسط از حقوق بیمه شده کسر می شود.

مرتضایی فرد با اشاره به اینکه «این طرح طی ۳ مرحله در سراسر کشور اجرا می شود»، گفت: فاز اول این طرح در ۱۰ استان شامل خراسان شمالی، ایلام، قم، خراسان جنوبی، بوشهر، زنجان، قزوین ، لرستان ، یزد و مرکزی اجرایی شده و مابقی استان ها نیز پس از عملیاتی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او با بیان اینکه «مشمولین این طرح می توانند با مراجعه به یکی از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه ملت، از خدمات دندانپزشکی با تخفیف مناسب به صورت اعتباری استفاده کنند» گفت: لیست مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه ملت در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir و سایت شرکت بیمه ملت به نشانی dbm.melat.ir قرار داده شده است.

لازم به یادآوری است که بازنشستگان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی sabasrm.ir (طرح یاری) مراجعه کنند یا با مرکز ارتباط با ذینفعان صبا به شماره ۲۵۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

همچنین می توانید لیست مراکز طرف قرارداد مرحله نخست را در اینجا مشاهده کنید.

نظر شما