معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

فرهنگ کار قاچاق کالا را کاهش می‌دهد/ رسیدن به اهداف اقتصادی جز با نگاه اجتماعی امکان پذیر نیست

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۲:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۹۵۹۰
فرهنگ کار قاچاق کالا را کاهش می‌دهد/ رسیدن به اهداف اقتصادی جز با نگاه اجتماعی امکان پذیر نیست
ابراهیم صادقی فر گفت: این را معتقد هستیم که فرهنگ غنی کار قاچاق کالا را کاهش می دهد و فصل جدیدی در حوزه کار آغاز می شود.

به گزارش برنا‌‌‌؛ ابراهیم صادقی فر، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پنجمین همایش فرهنگ کار گفت: امروز پنجمین همایش فرهنگ کار را برگزار کردیم و از سراسر کشور دعوت شده بودند، ۷۱ مقاله در این همایش پذیرش شد، ۱۲ مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شدند.

او افزود: مقاله ها در حوزه فرهنگ کار، آسیب های فرهنگ کار، قاچاق کالا و... بود چون معتقد هستیم که فرهنگ غنی قاچاق کالا را کاهش می دهد و فصل جدیدی در حوزه کار آغاز می‌کند.

صادقی فر تصریح کرد: این همایش دستاوردهای خوبی داشت و دو سالی است که به عنوان نهضت ملی، بر روی فرهنگ کار در مقاطع مختلف دانشگاهی کار می کنیم.

معاون وزیر کار گفت: این همایش تلاش می‌کند مباحث حوزه فرهنگ کار را در ساحت های مختلف مورد ارزیابی قرار دهد و از دریچه پژوهش آن را مورد ارزیابی و انتقاد قرار دهد چرا که همگان اذعان دارند کار کردن یک امر پژوهشی ست.

او افزود:  کار کردن خوب، زیربنای توسعه پایدار جوامع است که باعث نشاط و رشد اجتماعی می‌شود.

صادقی فر عنوان کرد: اگر در ده سال گذشته شعارهای سال را ارزیابی کنید متوجه می‌شوید بیشتر شامل واژگان اقتصادی بوده و این نشان از اهمیت حوزه اقتصادی در کشور دارد.

او ادامه داد: نگاه به حوزه اقتصادی و رسیدن به هدف باید از منظر اجتماعی رخ دهد در واقع سیاست گذاران و مجریانی که فقط به حوزه اقتصاد نگاه کردند و گذرگاه های فرهنگی و تاریخی را نادیده گرفتند توفیق نداشتند و  برای رسیدن به کمیت ها و اهدافی که تعیین کردند موفق نبودند بنابراین ضروری ست برای رسیدن به اهداف اقتصادی نگاه فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز