در منطقه ۵ انجام شد؛

استقبال از بهار با "کوچه تکانی"

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۴۹۷۶۶
استقبال از بهار با کوچه تکانی
شهردار ناحیه یک منطقه 5 از برگزاری طرح "کوچه تکانی" در سطح این ناحیه خبر داد و افزود: این طرح که از ابتدا تا انتهای اسفند برگزار می شود به موضوع نگهداشت در سطح معابر و محلات می پردازد.

به گزارش برنا؛ علی دوستی، شهردار ناحیه یک منطقه 5 در مورد طرح کوچه تکانی در این ناحیه گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و در استقبال از فصل بهار، طرح "کوچه تکانی" در سطح این ناحیه آغاز شد که برای تمامی کوچه ها و معابر سطح ناحیه در نظر گرفته شده است.

او به جزئیات این طرح اشاره کرد و افزود: این طرح روی موضوع نگهداشت تمرکز دارد و با همکاری همه نیروها این موضوع را پوشش می دهیم.برای جلب مشارکت مردم در هر کوچه طرح را با موسیقی و نوروز خوانی آغاز می کنیم و سپس برنامه های خدمت رسانی در حوزه فضای سبز، خدمات شهری، عمرانی و ... انجام شده و در عصر هر روز عملکرد نیروها رصد و بررسی می شود.

دوستی با بیان اینکه این طرح اول اسفند آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد تاکید کرد: در بخش شهرسازی نیروها به ساختمان های در حال ساخت و سد معبر مصالح در هر کوچه و معبر نظارت می کنند. در بحث فنی و عمرانی به مسائل لکه گیری و نگهداشت توجه می شود و نیروهای خدمات شهری نیز مسئولیت مربوط به نظافت و تمیزی را زیر نظر دارند.

شهردار ناحیه یک در پایان گفت: معاونت اجتماعی به مسئله مشارکت و همراهی مردم می پردازد و با آنها در مورد این طرح صحبت می کند و اگر در هر کوچه ای خانواده شهید باشد به صورت ویژه مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز