پیام وزیر ورزش و جوانان به جشنواره ملی اتفاق(۳):

نظام ارزیابی سمن‌ها تصویر روشنی از ظرفیت‌های سمن‌های جوانان ارائه می‌کند/ اعضای سمن های جوانان نقش مهمی در فرایند توسعه کشور خواهند داشت

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۵۰۳۱۸
نظام ارزیابی سمن‌ها تصویر روشنی از ظرفیت‌های سمن‌های جوانان ارائه می‌کند/ اعضای سمن های جوانان نقش مهمی در فرایند توسعه کشور خواهند داشت
وزیر ورزش و جوانان در پیامی ویدیویی به جشنواره ملی اتفاق(۳) گفت: نظام ارزیابی سمن ها به ما یک تصویر خواهد داد تا ما بتوانیم از ظرفیت های موجود و مراحل مختلف آن موثرتر و حساب شده تر استفاده کنیم.

به گزارش برنا؛ مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان برای در این پیام ضمن تشکر از دست اندرکاران همایش رتبه بندی و ارزیابی عملکرد سازمان های مردم نهاد جوانان کشور در جشنواره ملی اتفاق، گفت: در ارتباط با سازمان‌های مردم نهاد جوانان ما در سال های اخیر با رشد کمی بسیار قابل توجهی مواجه بودیم به طوری که از حدود  ۸۰ سمن جوانان در ابتدای دولت یازدهم، به مرز ۳۴۰۰ سمن فعال رسیدیم.

او افزود: با توجه به برنامه‌های توانمندسازی و آموزش‌های مختلفی که به اجرا گذاشته شد و ارتباطات و تعاملات گسترده ای که داشتیم، اکنون زمانش رسیده که فعالیت‌های سمنها را تعیین، تفسیر و تحلیل کنیم.

دکتر سلطانی فر تصریح کرد: طبیعتاً نقش سمن ها در ایجاد پل ارتباطی بین مسئول دولتی، مسئول حکومتی و مردم خیلی مستحکم است و امیدواریم اعضای حاضر در این سمن ها با کسب تجربه بتوانند در مسئولیت های اجرایی آینده کشور نقش ایفا کنند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: این نظام ارزیابی سمن ها به ما یک تصویر خواهد داد تا ما بتوانیم از ظرفیت های موجود و مراحل مختلف آن موثرتر و حساب شده تر استفاده کنیم.

او با تشکر از همکاران این جشنواره و من تشکر حدود ۲ میلیون نفر جوانی که عضو سازمان های مردم نهاد جوانان هستند، افزود: حتماً این جوانان نقش مهمی در فرایند توسعه کشور خواهند داشت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش جوان ها در حرکت عمومی کشور تاکید و توجه شده است، افزود: با توجه به ظرفیت خوبی که در این بخش داریم، تربیت نیروی انسانی و کادر انسانی مناسبی را برای آینده کشور ارزیابی می‌کنیم و مطمئن هستیم حضور جوانان در این نهادهای مدنی می بتواند به کادر مدیریتی و منابع انسانی برای توسعه کشور کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز