نامزدهای پارلمان شهری غیر حضوری ثبت نام کنند/ لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در قدم های اول

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۷:۵۷
کد خبر: ۱۱۵۰۶۷۱
نامزدهای پارلمان شهری غیر حضوری ثبت نام کنند/ لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در قدم های اول
ثبت نام شوراهای شهر در حالی آغاز شده که به نظر می رسد بیشتر نامزدان این انتخابات پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و به ثبت نام غیر حضوری اقبال نشان دادند.

به گزارش برنا؛ از روز گذشته ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر آغاز شده است. این ثبت نام به دو صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. خبرنگاران از روز گذشته در محل ساختمان شماره 2 فرمانداری واقع در مصلی در انتظار نامزدهایی هستند که به صورت حضوری بنا است تا ثبت نام کنند اما خوشبختانه گویا تعداد زیادی از افراد و متقاضیان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و به صورت غیر حضوری اقدام به ثبت نام کرده اند. از این رو می توان به نمایندگانی که سلامت خود و اطرافیانشان برایشان بیش از دیده شدن اهمیت دارد امید داشت. در این رابطه شکر اله حسن بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اولین روز نام‌نویسی ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر گفت: تا ساعت ۲۰ امروز ۳۲۸ نفر داوطلب به صورت غیرحضوری و حضوری در سطح استان اقدام به ثبت نام کردند که مدارک ۹۸ داوطلب دیگر در حال بررسی است و ثبت نام ۲۳۰ نفر نهایی شده است. بیشترین میزان ثبت نام داوطلبان به صورت غیرحضوری صورت گرفته است که داوطلبان وقتی فرآیند زمان ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری نهایی می‌کنند دیگر نیاز نیست به فرمانداری‌ها مراجعه کنند این افراد باید از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ منتظر دریافت پیامک با مظنون «اطلاعات توسط فرمانداری تایید شد، ثبت نام شما قطعی است» باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه براساس اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور، داوطلبان می‌توانند به چهار روش برای ثبت نام اقدام کنند عنوان کرد: روش نخست از طریق اپلیکیشن موبایلی به آدرسEntekhabat. moi. Irو دریافت کد رهگیری، قابل اجرا است. در روش بعدی داوطلبان می‌توانند از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری اقدام و در روش سوم با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری فرآیند ثبت نام خود را کامل کنند به علاوه در روش چهارم که پیشنهاد نمی‌شود افراد می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌ها به صورت حضوری فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

نامزدهای دوره ششم شورای شهر تهران بیشتر به صورت غیر حضوری ثبت نام کردند و محل های حضوری بسیار خلوت است از این رو به نظر می رسد باید این روند ادامه داشته باشد تا جامعه را به خاطر کاندیدا شدن به خطر نیندازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز