پیرزن گدایی که میلیونر است+ عکس

۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۰:۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۵۰۸۵۵
پیرزن گدایی که میلیونر است+ عکس
یک پیرزن 79 ساله ای که در یکی از ایستگاه های قطار چین گدایی می کرد لو رفت و مشخص شد که او یک زن میلیونر است.

به گزارش برنا؛ پیرزن 79 ساله ای بیشتر وقت خود را صرف گدایی در ایستگاه قطار در هانگژو چین می کرد ولی حالا دیگر شرایط برای او و البته برای افرادی که به او کمک می کردند فرق کرده ! اما چه اتفاقی افتاد تا راز او فاش شود ؟

اخیرا به عنوان بازنشسته ای نسبتا ثروتمند در یک ویلای لوکس 5 طبقه زندگی می کند و دارای چندین فروشگاه خرده فروشی و املاک اجاره ای در شهر است .داستان این زن هفته گذشته پس از اینکه کارکنان ایستگاه راه آهن شرق هانگژو شروع به پخش پیامی غیر عادی از بلندگو کردند، به این دلیل که او چیزی که به نظر می رسید نبود پخش کردند.

بطور شگفت انگیزی ، حتی پسر این زن به خبرنگاران گفت که خانواده آن ها به طور قابل توجهی ثروتمندتراز خانواده متوسط در چین هستند آن ها در ویلای پر زرق و برق زندگی می کنند و خودش یک کارخانه خانوادگی را اداره می کند. این مرد افزود که او به مادرش چندین بار گفته است گدایی را کنار بگذارد، اما او حاضر نیست.

پسر این پیرزن گفت:" من به او گفتم که خوب است که به شهرت او اهمیتی ندهد، من هر روز غذای خوش مزه او را می خورم، اما او اصرار می کند که بیرون برود و گدایی کند.

از نظر پول، او بسیار غنی تر از بسیاری از افراد است. او در چند بانک در اطراف خود پس انداز دارد ."

گزارش ها حاکی از آن است که این زن 79 ساله با فروش نقشه های مسیر قطارها در ایستگاه راه آهن قصد شروع به کار داشت اما مدیریت آنجا کار او را رد کرده بود ، به همین دلیل شروع به گدایی می کند. او هر روز صبح ساعت 10 صبح به آنجا می رود و تا ساعت 8 غروب آنجا را ترک نمی کند که در همین مدت زمان طبق برخی منابع، او هر روز 300 یوآن پول جمع می کرد.

در تلاش برای دلسرد کردن او از گدایی، پسرش عکس هایی از او در رسانه های اجتماعی پخش کرد و به مردم گفت اگر او را دیدند به او پول ندهند. با این حال ، این کار خوب جواب نداد و او همچنان در گدایی کردن و کسب درآمد از این راه موفق است تا اینکه این روزها کارکنان راه آهن با هشدار به مردم درباره او از طریق بلندگو، امور را به دست گرفتند و مدام اعلام می کنند :" یک زن مسن در این ایستگاه از سن بالایش برای جلب همدردی استفاده می کند. وضعیت مالی خانواده او کاملا خوب است، بنابراین لطفا به او کمک نکنید ".

داستان این زن باعث ایجاد بحث های داغ اینترنتی شده است. در حالی که برخی افراد او را بخاطر فریب دادن افراد برای گرفتن پولی که او واقعا به آن نیاز ندارد محکوم می کنند، عده ی دیگری ادعا می کند که رفتار او ریشه در تنهایی و ملالت دارد و پسرش را به خاطر نگذراندن وقت کافی با او سرزنش می کنند.

مرد جوان در پاسخ به این نظرات این اتهام را رد کرد و گفت که مادرش پیش از این با خانواده اش زندگی می کرد، اما این غیر ممکن است که تمام مدت او مراقب مادرش باشد. گزارش ها حاکی از آن است که این زن ادعا می کند او نمی خواهد در تمام روز در خانه بنشیند به این خاطر به گدایی متوسل شده علاوه بر این زمانی که پیرتر شد ، پول کافی برای استخدام سرایدار را داشته باشد.

نظر شما