تدارک کارناوال‌های نوروزی در جنوب شهر

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۱۵۱۴۷۵
تدارک کارناوال‌های نوروزی در جنوب شهر
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از حرکت کارناوال های نوروزی در محلات این منطقه با هدف ایجاد فضایی شاد برای شهروندان و پاسداشت مناسبت های ملی در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش برنا؛ مهدی بصیری، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 با اعلام این خبر گفت: در همین راستا 20 کارناوال نوروزی تدارک دیده شده است که طی هفته گذشته سه کارناوال در قالب سه چرخه های نوروزی، عروسک های غول پیکر و نوروزگاه سیار در محلات شریعتی شمالی و نعمت آباد به گردش و اجرای برنامه های شاد نوروزی پرداختند.

همچنین 17 کارناوال دیگر از امروز 23 اسفند تا 12 فروردین سال آینده، با عناوین مختلف و متناسب با نوروز در نظر گرفته شده که روزانه در یک محله به حرکت در می آیند.

معاون شهردار منطقه ادامه داد:کارناوال عروسک های محلی و بومی عصر امروز 23 اسفند در 5 نقطه از شهرک رسالت، کارناوال نوروزی و سین سلامتی 24 اسفند در محله خانی آباد نو شمالی، کارناوال حاجی فیروزها 25 اسفند در شهرک گلریز، کارناوال تخم مرغ های رنگی 26 اسفند در خانی آباد نو، کارناوال عروسکی اقوام 27 اسفند در دولتخواه جنوبی، کارناوال عروسک های نوروزی 28  اسفند در شریعتی جنوبی، کارناوال اقوام ایران زمین 29 اسفند در محله اسماعیل آباد و کارناوال عمو نوروزها 3 فرودین 1400 در محله شکوفه جنوبی به اجرا نمایش می پردازند.

همچنین کارناوال سه چرخه های نوروزی 4 فروردین در محله دولتخواه شمالی، عروسک های غول پیکر 5 فروردین و نوروزگاه سیار نیز 6 فروردین در محله عبدل آباد، کارناوال عروسک های محلی و بومی 7 فروردین و سین سلامتی نیز 8 فروردین در محله شهید کاظمی، کارناوال حاجی فیروزها 9 فرودین در محله اسماعیل آباد، تخم مرغ های رنگی  10 فروردین در محله دولتخواه جنوبی، کارناوال عروسکی اقوام 11 فروردین در خانی آباد نو جنوبی و عروسک های نوروزی نیز 12 فروردین در محله بهمنیار از ساعت 15:30 لغایت 17 به حرکت در می آیند.

به گفته این مسئول اجرای موسیقی محلی و بومی، ترانه های محلی نوروزی و ویژه برنامه های شاد و متنوع فرهنگی همراه با اهدای شاخه گل و هدایا به شهروندان از برنامه های تدارک دیده شده در کارناوال های نوروزی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز